گزارش عدم پرداخت سیستم تبلیغاتی (PersianHit)پرشین هیت

براساس گزارش وبمستر، سیستم تبلیغاتی پرشین هیت (PersianHit) از پرداخت پورسانت وبمستر امتناع می‌کند و به ایمیل های وبمستر پاسخ نمی‌دهد.

در این رابطه با مدیر سیستم تبلیغاتی پرشین هیت (PersianHit) تماس گرفته شد که هیچ پاسخی دریافت نشد.

۵۳ Comments

  • At 2010.10.13 10:17, یکرنگ said:

    مجید عزیز

    لطفا گزارشات خود را در قسمت تماس با ما به ما گزارش کنید و از نوشتن مطالب غیر مرتبط با خبر خودداری کنید.
    در رایطه با سیستم سوران در چند ماه پیش مشکلاتی وجود داشت که بنابه گزارش وبمسترهای شاکی پس از پیگیری مشکل حل شده است و اکنون مشکلی وجود ندارد. لطفا مجدد مشکل خود را با سیستم تبلیغاتی سوران مطرح کنید و اگر پاسخی نگرفتید گزارش کامل به همراه مستندات لازم را برای ما ارسال کنید.

    • At 2010.12.23 13:02, مدیریت پرشین هیت said:

      با سلام ، بنده مسئول بخش مالی پرشین هیت هستم که به درخواست کاربران اینجا کامنت میزارم

      در حال حاضر چون با وجود سایتهایی مثل شما اعتماد به سیستم های کلیکی پایین اومده بیش از ۷۰% کاربران سیستم پرشین هیت کلیک های بالای ۹۰% تکراری و همه از یک آی پی ارسال می کنند ، واقعا نمیدونم به چه امیدی با این همه کلیک تکراری انتظار پرداخت دارند و تحدید میکنند که ما به بقیه میگیم شما کلاه بردارید و …
      این در حالیه که تمام کاربرانی که کلیک های صحیح داند پرداخت میشوند ، در صورتی که تمایل داشته باشند مشخصات و سایتهاشون در پرشین هیت اعلام میشه
      نکته بعدی در مورد تیکت های زیاد کاربران در مورد پرداخت که سایت هایی که واقعا تمام کلیک هاشون تکراری هست روزی چندبار تیکت میزنن و اختیار دارن تمامشون پاسخ داده بشه که واقعا غیر عملی هست.
      ولی در صورتی که یکی از کاربران مورد اعتماد تیکت بزنه در کمترین زمان پاسخ میگیره ، حالا چه برسه ایمیل های سایت هایی مثل تبلیغ اینفو! چون تیکت داده و جواب نگرفته و چند تا کاربر (بدون شک متخلف) گفتن پول ما رو نداده اعلام کرده پرشین هیت پرداخت نمکنه !!!
      چه قضاوت جالبی ؟ کاربری که برای سیستم سود دهی داشته باشه چرا نباید شامل پرداخت بشه تا سود سیستم بیشتر بشه ؟ چرا؟
      قضاوت با خودتون
      پیروز باشبد

      • At 2012.12.12 16:46, iranmalek said:

        چرا پول منو نمیدید کلی براتون تبلیغ کردم کلاه بردارا واقعا نامردحرامخورید من با همن آیپی کلی تبیلغ کردم وجواب ندادید

      • At 2010.12.28 10:52, یکرنگ said:

        مدیریت پرشین هیت
        سلام

        ابتدا شایسته است صفحه درباره ما را مطالعه فرمایید تا پاسخ بعضی از پرسشهای ذهنی خود را بیابید.
        وقتی شما کاربری را متخلف در نظر می‌گیرید لازم است که مستندات لازم و کافی را در اختیار داشته باشید و به او ارائه کنید و اینکه بر اساس حدس و گمان وبمستری را متخلف در نظر گرفته و موجودی او را پرداخت نکنید موجب سلب اطمینان از شما است. در حالیکه شما حتی از پاسخگویی به ما نیز خودداری کردید.
        لازم به ذکر است که تاکنون هیچ گزارش پرداختی از سوی وبمسترها درباره سیستم تبلیغاتی شما به ما نرسیده است و در مقابل تعداد قابل توجهی گزارش عدم پرداخت شما برای ما ارسال شده است در حالیکه در مورد سیستم‌های دیگر چنین نبوده است.
        قضاوت نهایی با وبمستر است.
        آینده بهتری داشته باشید.

        • At 2011.01.16 16:21, به مدیریت پرشین هیت said:

          جناب مدیریت پرشین هیت – تعداد وبلاگها و وبسایتها زیاد هستند جنابعالی موظف به جواب هستید و باید به ایمیلهایی که به شما میشود جواب دهید .شما در وبسایتتان گفته اید که حداقل پرداختی ۲۹ هزار تومان هست در صوریتکه در آمد کلیکی من ۱۶۵هزار تومان هست و در زمان دریافت جمله ای قرمز مشاهده میشه که گفته اید (میزان درآمد کلیکی شما ۱۶۵۰۰٫۰۰ ریال می باشد که به حداقل پرداخت نرسیده است و امکان ثبت درخواست پرداخت وجود ندارد) این یعنی چه؟ اگر هم مشکلی یا موردی دارید مستد بفرمایید. این یعنی کلاهبرداری

          • At 2011.05.28 01:36, مهدی said:

            سلام دوست عزیز من هم برای پرشین هیت کلیک میکنم الان موجودی شما ۱۶۵۰ تومان می باشد دلخور نشین بازدید سایتتو ببر بالا درامدت هم بیشتر میشه با تشکر

          • At 2011.04.17 20:41, کاظم said:

            اینها یه مشت [...] هستند باید به خدا واگذارشون کنیم من ۳۵۰۰۰ تومان از اونها طلب دارم که امیدوارم ۱۰۰ برابرش خرج دوا و درمون زن و بچه هاشون بشه.اگه کلیکها تکراریه لا اقل بقیش که تکراری نیست رو وارز کنند.تا آخر عمر نفرین من دانشجو و بقیه کاربران زحمت کش پشت سرشون هست

            • At 2011.08.13 00:58, مجتبی م said:

              سلام
              من در آمدم به ۴۰۳٫۸۰۰٫۰۰رسیده و ثبت در خواست را زدم اما بعد از چند روز هنوز هیچ پولی به حسابم واریز نشده

              • At 2011.09.27 17:31, حمید said:

                منم ۵۰ هزار تومان دارمد توی پرشین هیت دارم ولی پرداختی صورت نگرفته

                • At 2011.09.30 00:52, san said:

                  من امروز با این سیستم اشنا شدم و تبلیغاتش رو تو سایت قرار دادم ولی الان پشیمون شدم چون به یه نفر گفتم و اونم گفت درست و حسابی تسویه نمیکنند من باهاشون ۱ ماه کار میکنم اگه ببینم خوب نیست بنر هاش رو بر میدارم . تا حالا با هر سیستمی کار کردیم سرمون کلاه گذاشتند امیدوارم این یکی خوب باشه .نمیدونم چرا یه سایت خوب و صادق پیدا نمیشه من به کم هم راضی هستم ولی به شرطی که همون کم رو هم تمام کمال بدن

                  • At 2011.10.08 20:42, فرشید صاحب وبلاگ said:

                    من هم کاملا با شما موافقم اقای سعید لطفا این کامنت هم مورد بررسی قرار گیرد(دلیل)
                    با تشکر.

                    • At 2011.10.11 13:55, hamid said:

                      متاسفانه بیشتر وبمسترهای ایرانی فقط به سود فکر میکنند و به سوالی پاسخ نمیدهند.

                      به نظر من مشکل از نبود سایتی دولتی برای شکایت از مدیران سایتهای ایرانی هست.

                      گاهی اوقات سیستم های کسب درآمد پول نمیدن و گاهی اوقات سیستم های وبلاگنویسی ایرانی وبلاگ رو بدون دلیل حذف میکنن و پاسخگو نیستن

                      من خودم جیمیلم رو که از دست داده بودم بدون هیچ مدرکی و با خواهش از گوگل رمز عبور جدید دریافت کردم.

                      و اگر سایتی توانایی پاسخگویی به کاربرانش رو نداره سایت نزنه.

                      حرام خوری که شکل خاصی نداره.این خود ماییم که فکر می کنیم درامد حلال کسب میکنیم.

                      البته منظور من سایت خاصی نبوده.

                      قابل توجه همه وبمسترهای ایرانی

                      • At 2011.10.28 18:00, ali said:

                        salam,man 40000 toman az in system talab daram 2 haftast ke darkhast variz dadam vali hich pooli be hesabe man variz nakardan.

                        • At 2011.11.01 14:44, pouya said:

                          سلام من حدود۱ ماه است درخواست پرداخت کردم اما پرداختی صورت نگرفته است موجودی من ۳۵ هزار تومان است لطفا پیگیری کنید
                          با تشکر

                          • At 2011.11.08 11:14, علی اکبر زارعی said:

                            سلام بچه ها این سیستم پرشین هیت تا حالا به یه نفر هم یه ریال پرداخت نکرده
                            اگه کسی هست بگه تا ما هم بدونیم
                            درآمد من شده۲۵۰ هزارتومن شاید دو یا سه تا کلیک تکراری تو ای پی هام بود ولی اونایی رو که به سیستم معرفی کردم چی؟
                            چرا پورسانت اونارو واریز نمی کنه؟
                            کلا

                            • At 2011.11.26 17:38, Alireza said:

                              سلام
                              من تازه تو سایت پرشین هیت ثبت نام کردم حدود ۱۰۵۰ تومن تو حسابمه به جز ۵۰۰۰ تومنی که خود سایت به عنوان هدیه میده به هر حال من گفتم ببینم قوانین تغییر کرده یا نه دیدم نوشته سایت پرشین هیت به کار خود پایان داد خب شما که به کارتون پایان دادید خبری بدید تا دیگه براتون عضو نگیریم وتبلیغ نکنیم
                              اینم عکس قوانین سایت پرشین هیت(لینکش پایین هست)
                              up.download.ir/di-UEHO.png

                            • At 2011.11.14 17:29, غریبه said:

                              سلام
                              لازم دیدم با دلیل و مدرک مطرح کنم که جای بحثی نمونی
                              موجودی من به بیش از ۴۰ هزار تومان رسیده و بار ها درخواست کردم و ایمیل زدم و هیچ جوابی داده نشده است الان یک ماه هست
                              اینم مدرک
                              imagee.persiangig.com/001.bmp
                              imagee.persiangig.com/002.bmp

                              امروز دوشنبه ۲۳ ابان ۹۰
                              اگر پرداخت صورت گرفت که مطمئنم نمی گیره حتما حتما خبر می دم پس تا اطلاع ثانوی به هیچ وجه با این شرکت همکاری نکنید
                              خود دانید

                              • At 2011.11.20 17:16, مدیر سایت بزرگ 4 دانلود said:

                                [...] هر چی پرشین هیت است من از شما بیشتر دل خون دارم من بدبخت به این سیستم خراب شده اعتماد کردم مطمانم در این جهان پرشین هیت [...] پول نداده [...] نفهم ((منظورم مدیر سایت پرشین هیته ) یک سایت جواهر فروشی زده دیده یک نفر هم به سایتش سر نمیزنند تصمیم گرفته سایت تبلیغات کلیکی بزنه فکر میکنه ایرانی ها چشم ندارن ببینن همه تبلیغاتش مربوط به جواهر فروشیه بقیه افشا گری های من بماند . فقط مدیر سایت مواظب باش ولت نمیکنم حق ایرانی ها رو ازت میگیرم بدبخت سایت کلیکفا هم از دسته گل های شماست که ……………… ولش کن منتظر نظر های بعدی من باش … دو راه داری یا این که سایت جواهر فروشی و کلیکی تو جم کنی یا این که تمام حقوق مردم ایرانو بدی اگی هیچ کدومو انتخاب نکنی توی نظرات مبلغ کلاه برداریتان که ملیونی است آدرس خانه تان . فرم شکایت نامه مردم . لغو تایدیه وزارت ارشاد . و تعداد زیادی افشاگری های مهم

                                • At 2011.11.20 17:21, احمد said:

                                  من هم با شما موافقم میگم یک هفته بهش فرصت بده

                                • At 2011.11.28 16:52, سلام said:

                                  همه از اووووووووووووووووووون شکایت دارن دیگه

                                  • At 2011.11.30 19:31, جستجوگر said:

                                    سلام،ببخشید من تازه میخوام تو این سایت ثبت نام کنم ولی اطلاعات کافی ندارم.تو سایت پرشین هیت توضیح کاملی نداره.فقط گفته بر اساس کلیک کردنه.سوالم اینه اینجوری چه سودی واسشون داره آخه؟؟؟

                                    • At 2011.12.03 10:34, یکرنگ said:

                                      سلام
                                      جستجوگر عزیر!
                                      هیچ گزارش پرداختی از این سیستم تاکنون منتشر نشده است یعنی هیچ کسی تاکنون اطلاع نداده است که از این سیستم پول گرفته باشد و همانگونه که مشاهده می کنید تعداد زیادی از وبمسترها اعلام کرده‌اند که این سیستم موجودی (پول) آنها را نداده است.
                                      دلیل شما برای ثبت نام در این سیستم چیست؟

                                      • At 2011.12.05 12:02, Alireza said:

                                        پس بالاخره ما چیکار کنیم؟تبلیغات رو ادامه بدیم یا نه؟اگه آره خب اطلاع بدید اگه هم نه خب سایتو بردارید وبگید که دیگه تبلیغ نکنیم یا این که سایتو گزارش بدیم تا فیلتر شه تا دیگه کاربری به دام تله ی پرشین هیت نیفته

                                        • At 2011.12.13 11:08, یکرنگ said:

                                          سلام علیرضا
                                          گزارشات نشان می‌دهد که این سیستم به کسی پول پرداخت نکرده است. حال تصمیم با شما! آیا می خواهید به تبلیغات ادامه دهید؟

                                          • At 2011.12.22 16:34, پژمان said:

                                            سلام من عضو این سیستم هستم که خیلی وقته بیخیالش شدم یک مددت پیغام می داد اداره ارشاد راجب زیرمجوعه ای بودن این سیستم ایراد گرفته خود سیستم که میگه حذف سیستم شایعه شده

                                            • At 2011.12.26 01:52, مهمان said:

                                              این پیغام را از پس از ورود به یک سیستم کلیکی می بینم چیست؟
                                              This account has been suspended.
                                              Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.

                                              • At 2011.12.28 14:23, مهمان said:

                                                سلام و خسته نباشید راجب سیستم کلیکی ادزفا adsfa تحقیق کنید که چرا چند ماه است سایتشان را بروز نکرده اند و بیشتر اوقات سایتشان بسته است و پیغام زیر را میدهد:

                                                Network Error (tcp_error)

                                                A communication error occurred: “Operation timed out”
                                                The Web Server may be down, too busy, or experiencing other problems preventing it from responding to requests. You may wish to try again at a later time.

                                                For assistance, contact your network support team.
                                                تکلیف پولهایمان چه می شود ؟خطاب به مدیران سیستم های کلیکی چند جمله سخن دارم: آقا یا خانمی که سیستم کلیکی راه انداختی جواب گو باش ببین ما وبمسترها که الاف سیستم کلیکی شماها نیستیم که هر دفعه یه دنگ در میارین اگه صداقت ندارین سیستم راه نندازین خلاص

                                                • At 2012.01.22 22:50, sayid said:

                                                  سلام من حدود۱ ماه است درخواست پرداخت کردم اما پرداختی صورت نگرفته است موجودی من ۵۹ هزار تومان است لطفا پیگیری کنید

                                                  • At 2012.02.04 14:40, محمد باقر حبیبی said:

                                                    سلام من حدود شش هفت ماهه عضو پرشین هیتم اما تاحالا هیچ پورسانتی نداده تاحالا ۱۰۰تا درخواست پرداخت دادم.اصلا جواب نمیدن.اگه شماهم بااین دبدبه وکبکبه اتون نتونین کاری کنید پس به چه دردی میخورید.من ۳۲۰۰۰تومان موجودی دارم کلی براش زحمت کشیدم .ممنون

                                                    • At 2012.02.08 13:17, parsa said:

                                                      این سیستم [...] است و خیلی وقت پیش ما در سایت و انجمنمون اعلام کردیم و حتی شکایت
                                                      قبل استفاده از هر سیستم خوبه که وبمستر ها یه سرچ تو گوگل انجام بدهند

                                                      • At 2012.02.21 11:00, یکرنگ said:

                                                        سلام
                                                        همانطور که در سایت عنوان نمودیم وظیفه ما اطلاع رسانی است که انجام می‌شود و هر چه گزارشات شما وبمسترها بیشتر و مستندتر باشد اطلاع رسانی بهتری صورت می گیرد.
                                                        برای پیگیری حقوقی می توانید به دادسرای جرائم اینترنتی مراجعه و شکایت خود را تسلیم دارید
                                                        همچنین می‌توانید در سایت پلیس سایبری (پلیس فتا) شکایت خود را با ذکر مشخصات کامل خود ثبت کنید تا انها پیگیری لازم را انجام دهند و البته پرونده نهایی باز هم به دادسرا ارسال می‌شود.

                                                        • At 2012.02.21 11:26, یکرنگ said:

                                                          پیغام
                                                          This account has been suspended.
                                                          یعنی معلق شده است و دلایل مختلف دارد

                                                          • At 2012.03.27 07:46, مدیر سایت کلیک چت said:

                                                            با سلام خدمت همه عزیزان، عیدتون مبارک.
                                                            بنده تبلیغات کلیکی پرشین هیت که مربوط به یک جواهر فروشی هست رو مدتها در سایتم گذاشتم و پس از اینکه سقف مبلغ به اتمام رسید به اونها اعلام کردم نه یکبار بلکه ده بار موجودی بنده به ۵۷ هزار تومن رسیده ولی دریغ از یک پاسخ اینها ، مدتی هست بنرشون رو از سایتم حذف کردم، خواستم از طریق سایت شما به اطلاع مسئول پرشین هیت برسونم که متأسفم که حتی جرأت پاسخ گویی هم ندارید…

                                                            • At 2012.06.01 15:49, سعید said:

                                                              با سلام دوستان من هم ۵۰ هزار تومان طلب دارم و الان ۳ ماه است که در خواست پرداخت دادم ولی هیچ جوابی نگرفتم باید به پلیس جرایم رایانه ای خبر بدیم
                                                              saeedvox2010

                                                              • At 2012.06.21 23:19, mahdi said:

                                                                منم ۱ ماه درخواست دادم بیشتر از ۶ ۷ بار درخواست دادم کوچک ترین جوابی ندادن ادم باید خیلی…..

                                                                • At 2012.07.02 16:27, نیما said:

                                                                  منم تا حالا پورسانتی از این سایت خرابه نگرفتم

                                                                  من نزدیک یک سال برای این سایت مزخرف تبلیغات کردم و الان هم خیلی پشیمونم

                                                                  تبلیغات این سایت رو از سایتاتون جمع کنین

                                                                  • At 2012.07.19 10:11, حسین said:

                                                                    سلام
                                                                    درآمد من هم ۳۲۰۰۰ تومان شده که حدود سه ماه است ثبت درخواست کرده ام ولی هیچ واریزی انجام نشده.
                                                                    به تمامی دوستان و مدیران سایت ها و وبلاگ ها می گم که دیگه هیچ کسی با پرشین هیت همکاری نداشته باشه، دوستان عزیز لطفا شکایات خودتون رو حتماً برای
                                                                    gozaresh.peyvandha.ir
                                                                    ارسال کنید. فقط ما خودمون هستیم که باید جلوی فعالیت این سایت های کلاهبردار رو بگیریم.

                                                                    • At 2012.07.27 03:24, ابراهیمی said:

                                                                      ناحیه نوع تعداد درآمد حاصل
                                                                      بنر سراسری ۷۲۸*۹۰ Clicks 31226 18735600.000 دانلود آمار کلیک ها با فرمت CSV
                                                                      18,735,600.00 ریال
                                                                      این درامد بنده تا کنون هست ولی کیه که پرذاخن کنه

                                                                      • At 2012.07.29 10:53, جاسم said:

                                                                        ۴۰ هزار تومن تو پرشین هیت کار کردم . یه ریال هم پرداخت نکردن.
                                                                        هرچی هم پیام میفرستم جواب نمیدن.
                                                                        دوستان اگه کسی سایت تبلیغاتی خوبی رو میشناسه معرفی کنه. لطفا

                                                                        • At 2013.02.21 21:41, ali said:

                                                                          کلاه بردار خائنه

                                                                        • At 2012.09.21 18:02, محمد said:

                                                                          پرشین هیت = کلاه برداری