گزارش عدم پرداخت سیستم تبلیغاتی (ClickIran) کلیک ایران

براساس گزارش وبمستر، سیستم تبلیغاتی کلیک ایران (ClickIran) از پرداخت پورسانت وبمستر امتناع می‌کند و به ایمیل های وبمستر پاسخ نمی‌دهد.

در این رابطه با مدیر سیستم تبلیغاتی کلیک ایران (ClickIran) تماس گرفته شد که هیچ پاسخی دریافت نشد.

۸ Comments

  • At 2010.08.06 12:40, محمد said:

    آقا ممنون از سایت خوبتون ممنون از اینکه دست یه سری هارو رو میکنید به امید موفقیت

    • At 2010.08.20 23:49, hamid said:

      سیستم تازه تاسیس http://www.farsihit.com به پیام های من جهت تعویض شماره حساب برای پرداخت پاسخی نمیدهد و احتمالا دیگر پرداختی ندارد.

      • At 2010.09.07 06:12, ali said:

        با سلام و عرض خسته نباشید برای تمام زحماتی که می کشید و تشکر از اطلاع رسانی شما
        می خواستم یک گله از سیستم ایران کلیک بکنم من الان دو ساله که عضو سیستم ایران کلیک شدم
        در ابتدا کار بارها به اون عزیزان پیام دادم که بنر ها تون ویروس داره اما جوابی ندادن اما چون مبلغم در مرز پرداخت بود نگه داشتم و تا به حد ۲۰ هزار تومان رسید در خواست زدم و بعد از اعلام سایت مبنی بر پرداخت پورسانت ها همه رو حذف کردم اما دیدم چیزی به حساب ام نیومد و گفتند چون حذف کردی نمی دیم و کلی ضرر کردم البته از بابت بلوک شدن در گوگل

        پس از مدتی اعلام کردند که مدیریت عوض شده است و می خواهیم درست کار کنیم
        دوباره تبلیغات رو گذاشتم
        در دفعه اول از ۲۰ هزار تومانی که قفل کردم ۱۵ تومان را با کلی نامه نگاری دادند
        ۲ ماه گذشت اما خبری از مدیریت نبود متاسفانه نمی دونم چرا اصلا برای پیام ها ارزشی قائل نیستند و روزی چند دقیقه برای پاسخ دادن به پیام ها وقت نمی گذارند
        بنا به پیام عمومی که گذاشته بودند ۲۴ تیر ماه از طریق ایمیل درخواست موجودی ۶۰ هزار تومانی را دادم و موجوی را قفل کردم
        اما باز هم خبری نشد تا اینکه گفتند سیستم سایت را عوض می کنیم
        پس از تعویض سایت دیگر خبری از ۶۰ هزار تومان ما نشد
        و این ماه که گفتند پرداخت می کینم از مجموع ۱۵۰ هزار تومان قفل شده من فقط ۴۰ هزار تومان پرداخت کرده اند
        و هر چه پیام می دهم که چطور محاسبه شده است هیچ جوابی نمی دهند
        حداقل بپرسید چطور و با چه محاسبه ای از ۱۵۰ هزار تومان ۴۰ هزار تومان را پرداخت کرده اند
        ممنون می شوم

        • At 2010.09.09 12:51, یکرنگ said:

          علی آقا
          سلام

          هدف این سایت اطلاع رسانی مناسب به وبمسترها است تا از هدر رفتن وقت و توان آنها جلوگیری شود و با سیستم های تبلیغاتی بیشتر آشنا شوند.
          شایسته بود که پس از تجربه اولیه خود در کلیک ایران در ادامه همکاری با آنها تجدید نظر می‌نمودید. راه اندازی یک سیستم تبلیغاتی آسان و اداره آن مشکل است بنابراین معقول نیست که شخص دومی یک سیستم تبلیغاتی با سوء سابقه را خریداری کند. تجربه نشان داده است که این بیان تغییر مدیریت ‌ها تاثیری نداشته و عملکرد را بهبود نمی‌بخشد.
          در ابتدای کار کلیک ایران برای جلوگیری از انتشار خبر به وبمستر گزارش دهنده پیشنهاد پرداخت مبلغ بیشتری را داده بود تا گزارش خود را پس بگیرد.

          توصیه وبمسترها ایناست که به جای یک سیستم با چند سیستم به طور همزمان همکاری کنید تا هم تنوع تبلیغات حفظ شود و آمار کلیک بالا رود و هم در صورت عدم پرداخت یک سیستم شما زیان شدیدی نبینید.

          تجربه نشان داده حتی پرداخت به موقع در یک سال نیز تضمینی برای پرداخت آینده نیست.

          • At 2010.10.27 01:26, پیمان said:

            من هم از این سایت ۲۵۰۰۰ طلب داشم و موجودی رو قفل کردم گفتند سیستم قالب کلیک ایران قرار عوض بشه و پورسانت شما محفوظ خواهد بود من احساس کردم این ها نیت دادن پورسانت رو ندارند . وایستادیم تا قالبشون عوض شد مجدد در خواست رو تکرار کردم . گفتند که از یوزر شما به ما هیچ ایمیلی نشده ! گفتم این یوزرنیم و این پسورد و همچنین کد پیگیری موجودی رو که قفل کردم در اختیارتون می زارم و این کارم کردم.
            ولی چه فایده نه از پولی خبری بود و نه از پرداخت پورسانتی !
            امیدوارم نسل این سیستم های متقلب که مثل قارچ افزوده می گردد هر چه زودتر از بین برود . با تشکر و احترام

            • At 2010.11.11 10:22, mohammad said:

              سلام
              وب سایت بسیار خوبی دارید.
              من هم در کلیک ایران عضویت دارم. و ۲۰۰۰۰ تومان موجودی قفل شده دارم. که در نوبت های قبل هیچ پرداختی صورت نگرفته. و هر چه پیام می دهم هیچ پاسخی نمی دهند. من با نام کاربری fparsbox در کلیک ایران عضویت دارم.
              خیلی ممنون از شما

              • At 2010.12.25 18:42, کورش said:

                سلام
                چرا سایت کلیک ایران برای من بالا نمیاد؟ حدود دو ماهه این طوریه . نمی دونم سایتشون داون شده یا چی اما حدود ۲۵۰۰۰ تومان طلبکارم . باید چی کار کنم؟

                • At 2012.02.01 20:52, doe said:

                  از من ۴۵۰۰۰ تومان خورد . حرومش بشه .

                  (لازم)
                  (لازم، منتشر نخواهد شد.)