گزارش عدم پرداخت سیستم تبلیغاتی (clickfa) کلیکفا

براساس گزارش وبمستر، سیستم تبلیغاتی کلیکفا (ClickFa) از پرداخت پورسانت وبمستر امتناع می‌کند و به ایمیل های وبمستر پاسخ نمی دهد.

در این رابطه با مدیر سیستم تبلیغاتی کلیکفا (ClickFa) تماس گرفته شد که هیچ پاسخی دریافت نشد.

۸ Comments

  • At 2010.07.05 16:13, hamid said:

    واقعا سیستمی تو ایران هست که پرداخت کنه؟؟؟!!!!!!!!!!!
    سیستم هات هیت هم پرداخت نمیکنه.
    سیستم ایران امیر نه محاسبه میکنه و نه پرداخت.
    سیستم اکسین ادز هم که تبلیغاتش یا فیلترن یا به زور بالا میان.
    سیستم های تازه تاسیس هم فقط یه ماه پرداختی دارن.
    لطفا اگه کسی یه سیستم مطمئن میشناسه به منم معرفی کنه.
    من نمیدونم چرا سایتهایی مثل پی سی ول چرا این سیستم متخلف کلیکفا رو تبلیغ میکنن.

    • At 2010.08.02 18:09, abbas said:

      سلام دوستان
      من چند بار به همین سایت اطلاع دادم که mihanhits.com موجودی منو که یکساله دارم براش کار میکنم پرداخت نکرده و به ایملها هم جواب نمیده.
      ولی نمیدونم چرا این سایت یعنی tablighinfo این خبر رو پخش نمیکنه تا دیگران خبردار بشن.
      اگه خواستید مدرکش هست تا نشونتون بدم

      • At 2010.08.05 14:04, یکرنگ said:

        عباس آقا
        لطفا مدارک و مستندات خود را درباره سیستم تبلیغاتی میهن هیتز برای ما ارسال کنید تا پیگیری شود.

        • At 2010.09.27 16:49, sami said:

          clickfa.ir
          پرداختی که نداره هیچ جواب ایمیل هم نمیده

          Sorry, we were unable to deliver your message to the following

          address.

          info@clickfa.ir

          • At 2011.02.24 19:50, اشکان said:

            سلام
            خداوکیلی خیلی [...]
            نه جواب میدن نه پول رو میدن
            مرجعی هست که اینها رو کنترل و از فعالیتشون جلوگیری کنه؟

            • At 2011.03.18 11:26, اشکان said:

              شما گفته بودین عکس از پنل بگیریم و بفرستیم و فرستادم و جوابی نگرفتم و شما هنوز که هنوزه در مورد کلیکفا چیزی ننوشتین که مستدل باشه بر اساس عکس پنل بنده که ۳بار درخواستش کردم و پرداختی نداشتن و جوابی به ایمیل نمیدن
              نکنه با کلیکفا دستتون توو یه کاسه هست؟

              • At 2011.06.06 15:09, احسان said:

                بابا این کلیکفا خیلی [...] من الان ۵۵ هزار تومن جمع کرده بودک یعنی پرداخت نمی کنه؟

                • At 2011.07.27 23:04, pedram said:

                  کلکفا [...] هستش من ۴۴ هزار تومان پول تو پنلم بود که برام نمیفرسته .
                  [...]

                  (لازم)
                  (لازم، منتشر نخواهد شد.)