افتتاح سیستم تبلیغاتی TrustAds.ir – تراست ادز

سیستم تبلیغاتی تراست ادز (TrustAds) به تازگی فعالیت خود را به همراه تبلیغات گسترده آغاز نموده. اگر نام صاحب امتیاز دامنه این وبسایت را در بخش (کیست/Whois) وبسایت Nic.ir جستجو کنید، متوجه خواهید شد که دامنه های Trustads.ir و Prepay.ir هر دو متعلق به شرکت پیشتازان رهاورد الکترونیک هستند. ضمنا شکل ظاهری صفحه اول هر دو وبسایت مشابه است و هر دو روی یک سرور (IP:75.102.24.10) میزبانی می شوند.

با توجه به اطلاعاتی که پیشتر درباره سیستم های تبلیغاتی مرتبط با شرکت مذکور (از جمله AGPshop، CDRooz و Prepay) در همین وبسایت منتشر شده، و با توجه به اینکه وبمسترهای بسیاری از همکاری با این سیستم های تبلیغاتی ناراضی هستند، خواندن مرور سیستم های تبلیغاتی فوق را به همه وبمسترهایی که قصد عضویت در سیستم تبلیغاتی TrustAds را دارند توصیه می کنیم.

سوالی که برای بسیاری از وبمسترها مطرح است این است که چرا این شرکت هر چند وقت یک بار مبادرت به ایجاد یک سیستم تبلیغاتی با اسم جدید می نماید؟ در حالی که منطقی تر آن است که همه سرمایه گذاری تبلیغاتی و برندینگ خود را روی یک اسم ثابت متمرکز کرده و به مرور زمان اعتماد وبمسترها را نسبت به این نام جلب نماید.

مرور سیستم های تبلیغاتی آ جی پی شاپ / سی دی روز / پری پی را در اینجا بخوانید.
اخبار سیستم های تبلیغاتی آ جی پی شاپ / سی دی روز / پری پی را در اینجا بخوانید.

۱۰ Comments

  • At 2009.12.19 21:52, amir said:

    سلام . من ثبت نام کردم در این سیستم ولی بعد از ۲ روز کدها رو حذف کردم ، باور کنید بعد از هر کلیک تا ۸٫۷ ساعت هیچ کلیکی (حتی با آیپی مختلف) محاسبه نمیشه و بی دلیل نیست که هر کلیک رو ۱۰۰ تومان قیمت گذاری کردند. من از اکسین ادز که خودش کلیک ها رو کم محاسبه میکنه ، هر روز تقریبا ۵۰ کلیک دارم ولی تراست ادز در یک روز برای من ۳ کلیک محاسبه کرد که خیلی برام جالب بود! و سریعت حذف کردم . اطلاع رسانی کنید که وبمستر ها بیجهت عضو نشوند . جدیدا هم اعلام کردند در سایتشون که کلیک های خارجی رو هم محاسبه میکنند که به نظر من هیچ دلیلی برای اینکار نیست و همه میدونند که از خارج کسی امکان خرید محصولات رو نداره و این اقدام نمایشی هست و احتمالا تایمر قفل کردن کلیک ها رو کمتر کردند و خودشون هم متوجه شدند که همه کدها رو سریعا برمیدارند .
    موفق باشید .
    در ضمن سیستم کلیکی میهن هیتس هم بنر های رو علی رغم جدا کردن سایز ، ولی بعضا بصورت تصادفی نشون میده . مثلا بجای ۱۲۰٫۲۴۰ که کنار ستون های سایت قرار میگیره ، بعضا ۴۸۰٫۶۰ نمایش داده میشه که باعث برهم خوردن قالب میشه . تمامی کدهاشون این اشتباه رو داره که من فکر میکنم تعمدی باشه . چرا که بعضا هم بجای ۴۸۰٫۶۰ تبلیغات با سایز بزرگتر نمایش داده میشه بصورت تصادفی . همه این ها در حالیه که کدها رو خودشون مشخص کردند در سایتشون که چه سایزی رو انتخاب کنیم.

    • At 2009.12.22 21:33, top said:

      کاملا موافقم
      من در سیستم های دیگه کمتر از ۱۰۰ کلیک در روز ندارم
      اما در این سیستم تقلب میشه به شکل وحشتناکی تابلو
      دوستان در این سیتسم آشغال عضو نشوید که هیچ نتیجه ای ندارد.

    • At 2009.12.24 13:11, تایید said:

      salam
      من هم تایید می کنم حرفتون رو
      اصلا لامصب کلیک نمیشمارن
      میگن هر کلیک ۱۰۰ تومن ولی هر کلیک هم ۶۵ تومن میدن
      گفتن درستش کردیم ولی درستش نکردن

      • At 2009.12.26 09:34, تایید said:

        من کاری کردم روی بنر کلیک میشه تو یه کنتور دیگه ثبت بشه الان والا دقیقا زده تو کنتور ما که ۵۲ تا کلیک .حالا ۲ تاش هیچی .۵۰ تای دیگه ولی تو سیستم اون ها زده ۲۹ تا .یعنی ۲۰ تا کمتر شمرده

        مشکل از کشور هست .باید همه سیستم های تبلیغاتی همه فروشگاه ها و .. یه سند داشته باشن تا ادم بهتر بتونه خرید کنه و فعالیت کنه.زمانی میان این کار رو می کنن که دیگه هیچی کسی از اینترنت برای خرید و درامد استفاده نمی کنه .
        شاعر می گه :
        کی بگه ، کی گوش کنه ، کی انجام بده

        • At 2010.01.02 14:43, غریبه said:

          شمارش نشدن کلیکها با این که در اخبار درج شده ای پی های خارجی بازشده هم اکنون شمارش نمیشود

          • At 2010.01.05 17:26, علی said:

            سلام،
            آقا دمتون گرم که اطلاع رسانی می کنید.
            من هم تو این سیستم ثبت نام کردم ولی متاسفانه ناتو از کار در اومد.
            همون روزهای اول که ثبت نام کرده بودم زنگ زدند بهم تبریک گفتند و از این حرفا من هم اول تشکر کردم و بعد گفتم که سیستمتون ایراد داره و کلیک هارو نمی شمره. برگشت گفت (خانومه) نه مشکلی نداره می شمره. منم گفتم باشه دوباره چک می کنم. دوباره چک کردم دیدم نخیر نمی شمره. از سر خیرخواهی زنگ زدم بهشون و جریان رو توضیح دادم. به نظر شما چه جوابی بدند خوبه! هیچی الان وقت نداریم بعداً بررسی می کنیم. منم گفتم اگه وقت ندارین درشو گل بگیرین ملت وقت دارن شما ندارید!
            یه چیزی هم بگم خیلی جالبه! اون خانومی که گفتم، هم منشیه و هم مسئول سیستم کلیکیه، نشسته تلفن هارو پاس میده به خودش :lol: خیلی [...] بخدا

            • At 2010.01.14 15:28, حمید said:

              این سیستم یه چیز جالب هم داره که قسمت کاربری که اطلاعات وارد میکنم مثل شماره حساب روبعد از ثبت نام بسته من شماره حسابمو وارد نکرده بودم الان هم هرچی ایمیل بهشون میزنم جوابگو نیستن حتما نمیخوان پورستانتو واریز کنن دیکه تازه تماس هم داشتم کفتن انجام میشه کیش شاید ساله دیگه

              • At 2010.01.15 18:51, حمید said:

                سایت تراست ادز امروز هک شد!

                • At 2010.01.17 15:10, محمد مهدی said:

                  من هم با نظرات همه دوستان موافقم…….
                  من تو سیستم [...] روزی بین ۲۰ تا ۴۰ تا کلیک روزی داشتم. ولی تو این سیستم وقتی کد گذاشتم و برای اولین بار روش کلیک کردم، هیچ کلیکی محاسبه نشد. برای اینکه بیشتر مطمئن بشم، واسه یه روز کدها رو تو وبم گذاشتم که نتیجش خیلی جالب بود –» حتی یک کلیک هم ثبت نشده بود!!!!!!!!

                  بهتر که این سیستم عوضی هک شد. =))

                  • At 2010.02.13 00:00, nima said:

                    خوب عزیز! بگو ماله فراهانی [...] دیگه راحتمون کن!

                    (لازم)
                    (لازم، منتشر نخواهد شد.)