گزارش عدم پرداخت سیستم تبلیغاتی NodeClick نودکلیک

بنابر گزارش ارسالی و پیگیری انجام شده سیستم تبلیغاتی نودکلیک NodeClick پس از درخواست واریز موجودی توسط وبمستر از واریز موجودی وبمستر خودداری کرده و دیگر به تماس های وبمستر پاسخ نمی‌دهد. این در حالی است که این سیستم در اخبار سیستم تبلیغاتی خود خبر از واریز موجودی وبمسترها داده است.

نکته قابل توجه این است که سیستم تبلیغاتی NodeClick از پنل مدیریت تبلیغات NodeClick استفاده می‌کند که حکایت از آن دارد که ایشان خود مترجم یا طراح این نرم افزار تبلیغاتی هستند. این نرم افزار مدیریت تبلیغات توسط چندین سیستم تبلیغاتی دیگر نیز استفاده می شود که بنابر گزارشات رسیده اکثر آنها دچار مشکلات کسر پرداخت و یا عدم پرداخت و مشکلات فنی فراوان هستند.

شایسته است که وبمسترها در هنگام انتخاب به این مساله توجه کنند و از سابقه آن سیستم تبلیغاتی مطلع شوند. در زیر این نمونه از سیستم های تبلیغاتی عبارت Powered by Parsnode NodeClick درج شده است.

۸ Comments

  • At 2009.09.22 16:56, مسعود said:

    قبلا سقف برداشت ۵۰۰۰ تومان بود ولی الان ۲۰۰۰۰ تومان شده .

    قبلا یکبار واریز کرد ولی الان هنوز واریز نکرده.

    • At 2009.09.25 16:33, محمد said:

      حرفاتون درسته ولی اون بنده خدا پارس نود این سایت رو به کل فروخت به یکی دیگه !
      سیستمش انقدر ضعیف بود که رفیقم سایتشو یک روز هک کرد و لینک همه بنرهاش میرفت به سایت رفیقم :) )

      • At 2009.09.26 13:10, علی said:

        تا اونجایی که من اطلاع دارم این سایت تا به حال چند بار فروخته شده به افراد مختلف بار اول هم فکر کنم ۶۰۰ هزار تومان بوده ولی بار دوم این طور که شنیدم ۸۰۰ هزار تومان بوده.
        خود سیستم هم بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان نصب می شه که بروی هاست خود طراح سیستم نصب میشه.
        ولی از نحوه کارکرد خود سیستم هیچ اطلاعی ندام که آیا این سیستم از اول طراحی شده و یا فقط ترجمه شده و یا یک سیستم آماده را با کمی تغییر به این شکل درآوردند.
        ولی چند نفر از دوستانم به من گفتند که در حدود ۱ سال پش خود طراح به فروشگاه های مختلف ایمیل میزده و می گفته که این سیستم را ۶۰ هزار تومان نصب میکنه که حتی یکی از دوستان هم متن ایمیل را برای من ارسال کرد .

        • At 2009.09.28 12:20, پیام مذکوری said:

          با سلام ، مذکوری هستم مدیر سیستم تبلیغاتی مانیاتک. لازم دونستم در مورد مطلب اخیر توضیحی بدم. بنده شخصا همیشه دنبال بهترین سیستم ها بودم و هیچگاه بعد مالی قضیه باعث نشده که سیستمی با امکانات کمتر رو به خاطر قیمت پایین تر انتخاب کنم. بنده به جرات میگم که سیستم کلیکی پارس نود قوی ترین و کامل ترین سیستم کلیکی فارسی حال حاضر هستش هر چند که بی نقص نیست ولی از تمام سیستم های کلیکی موجود پروفشنال تر هستش. گواه حرفم این که مانیاتک از این سیستم استفاده میکنه و این بدین معنی هستش که سیستم بهتری وجود نداره وگرنه من با کسی تعارف ندارم قطعا سیستم بهتر رو انتخاب میکردم. اگه کسی مدعی هستش سیستم بهتری وجود داره بنده خریدارم. این مطلب که سیستمی حساب وبمسترها رو به خوبی پرداخت نمی کنه نمیتونه دلیل خوبی برای زیر سوال بردن نرم افزار بکار رفته در اون باشه. امیدوارم جناب یکرنگ دوست و همکار گرامی این مطلب رو ذیل مطلب بالا به نمایش بزارن. با تجدید احترام – مذکوری

          • At 2009.10.04 14:11, ? said:

            سلام
            کدهای نود کلیک جدیداً ویروس داره . هر بار که یه صفحه حاوی تبلیغات نود کلیک را باز می کنم ، به ازای هر بنر آنتی ویروسم ( آویرا که هر روز آپدیتش می کنم ) دو تا ویروس پیدا می کنه .

            • At 2009.10.09 13:03, سهیل said:

              سلام. خسته نباشید با این همه مطلبی که جمع میکنین. واقعا واقعا واقعا هم سایت خوبی دارین هم در نوشتن مطالب استاد هستین. آدم سیر نمیشه از خوندن مطالبی که می نویسین. یک جاذبه و قشنگی خاصی در نوشته ها هست عالی می نویسین.عالی. راستش اسم من سهیل هست. یک دو سالی میشه که تو سایت های مختلف کلیکی فعالیت می کنم. از نظر من همشون از دم کلاهبردارند یکی اولش پول میریزه بدش دیگه نمیریزه مثل وطن کلیک که توش بودم. هنوزم بعد یکسال واریز دوممو نداده. یکی مثل اکسین ادز کلیک ها رو خوب نمیشماره روزی نهایتا از ۱۰۰ تا کلیک ۳۰ ۲۰ تاش. یکی مثل پارسیان کلیک که میبنده یکی مثل آفتاب کلیک که میبنده. بگذریم. الان تو سفیر ادز فعالیت می کنم اگه این بارم نشد دیگه کلا این کارارو میبوسم میذارم کنار. آدم به امیدی این کارا میکنه که هم سرت گرم شه هم هر روز یک چیزی گیرت بیاد ولی تا الان شاید باورتون نشه فقط ۱۵۰۰ تومن تو این ۲ سال گیرم اوکده که اونم مال واریزی اول وطن کلیک بود بعدش که هیچ. الان خاستم نظر شمارو روی [...] اینم کلاهبرداره یا اولین بارو میده بعدش دیگه نمیده یا … سقف برداشتش ۲۰۰۰۰ تومان هسا هر تبلیغشم که کلیک میکنی میره تو محصولات سایت [...] که مال خودشه. تو سایت [...] نوشته زیر نظر [...] در حالی که تو اینترنت گشتم اصلا همچین چیزی ندیدم. نکته بعدی این که سایت [...]. پورسانتش کلیکی ۵۰ تومنه شاید گاهی ۸۰ تومنم بشه. تا اینجاش حساب کتاب کردم درست کار کرده بدون کمو کاست پول رو حساب میکنه و با کلیکاش برابره نه مثل اکسین ادز که امتیازش با کلیکش نمیخونه. دلمو به همین [...] حالا نمیدونم بعد از این همه زور زدن آخرش میده یا نه. اگه ندادند که دیگه هیچ میبوسم همشونو میزارم کناهر خداییش تا الان با پول این خط تلفن کارت اینترنت و چیزای دیگه میشد یک خونه بخرم.

              من بزم تو سایتتون میام. هر روز
              فقط یک جا واسه آدمهای بدبخت بیچاره ای مثل من بذارین که راحت نظر بدن از این صفحه به اون صفحه هی نریم که جایی واسه دادن دیدگاه پیدا کنیم.
              نمیدونم چطور نتیجه پیگیریتونو در مورد [...] میگین ولی من بازم میام اینجا که اگه جایی نوشتین ببینمش بخونم. امیدوارم نتایج و خبر های خوبی داشته باشین.

              هر روز و همیشه در کارتون موفق باشین. مرسی
              [...]
              سهیل

              • At 2009.10.11 20:34, مجتبی فروتن تنها said:

                اگر دستم به صاحبش برسه می کشمش موجودیه بالایی داشتم که اوکی نشد!
                خدا لعنتت کنه سایتم رو روی یک گروه [...] ریدایرکت کرده بود!
                هر کسی نشونی تلفنی یا آدرسی ازش داره بده تا ترتیب یک شکایت رو ازش بدم!

                • At 2009.11.13 12:20, یکرنگ said:

                  دوست گرامی آقای مذکوری

                  اشاره‌ای که در این خبر به وضعیت پنل مذکور شده بر اساس اطلاعات ارسالی از طرف مدیران و وبمسترها بوده است که در حال حاضر مشکلات شدید این پنل بر همگان آشکار شده است و شما نیز لازم است به این امر توجه نمایید

                  با احترام

                  (لازم)
                  (لازم، منتشر نخواهد شد.)