مقاله: مقایسه روش مشارکت در فروش با سیستم های کلیکی

همان طور که می دانید تعدادی از سیستم های تبلیغاتی به جای استفاده از روش کلیکی(Pay Per Click)، به روش مشارکت در فروش(Pay Per Action) با وبمسترها همکاری می کنند.

با توجه به اینکه وبمسترهای زیادی در مورد نحوه کار این شرکت ها از ما سوال کرده بودند، تصمیم گرفتیم در مقاله ای مزایا و معایب هر دو روش همکاری را بنویسیم. به این امید که با افزایش آگاهی وبمسترها بتوانیم به ایشان در انتخاب بهترین روش همکاری یاری رسانیم.

برای خواندن این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید:
سخنی چند درباره روشهای پرداخت به ازای کلیک و مشارکت در فروش

No Comments

(لازم)
(لازم، منتشر نخواهد شد.)