اعلام آمادگی زر سی دی برای واریز موجودی وبمسترها

سیستم تبلیغاتی زرسیدی آمادگی خود را برای پرداخت طلب تمامی وبمسترها اعلام نموده است، اصل خبر به این شرح است:

واریز کل طلب وبمسترها
سلام خدمت تمامی وب مسترها با توجه به مشکلات سیستم در ماههای گذشته به لطف خدا مشکلات حل گردید. توجه فرمایید تمام کسانی که به هر دلیل از سیستم تبلیغاتی طلب دارند با تماس با شماره تلفن ۰۹۳۵۴۲۸۸۴۸۲ با اعلام مشخصات پنل و همچنین شماره ۱۶ رقمی کارت ملی و سپر طلب خوذ را از سیستم بگیرند لطفا به نکات توجه فرمایید: ۱- ساعات تماس ۱۰ صبح الی ۱۷ (۵ بعد از ظهر) ۲- از ارسال پیام کوتاه (اس ام اس) خودداری نمایید. ( تاریخ شروع اعلام درخواست ۱۴/۵/۱۳۸۷ الی ۱۸/۵/۱۳۸۷ میباشد افرادی که مبلغ در آمد آنها به ۲۰٫۰۰۰ تومان نرسیده باشد نمی توانند درخواست واریزی بدهند. لطفا سایتهای نمایش دهنده تبلیغات را به جمع آوری کننده درخواستها از طریق تلفن اعلام نمایید.

به همه کسانی که از این سیستم تبلیغاتی طلبکار هستند پیشنهاد می شود که طبق روش درخواستی ایشان عمل نمایند و پرداخت یا عدم پرداخت حساب خود را به ما اطلاع دهند.
نتیجه گزارشات وبمسترها را در خبر بعدی به اطلاع خواهد رسید.

به روز رسانی: تاریخ درخواست موجودی تا ۲۵ مرداد تمدید شد.

۱۰ Comments

  • At 2008.08.07 10:40, حامد said:

    ساعت ۱۰:۴۰ تماس گرفته شد تلفن همراه مشترک مورد نظر خاموش می باشد

    • At 2008.08.07 10:58, محمد said:

      سلام امروز ۱۷ است و هنوز موبایل ایشان خاموش است…!!؟؟

      • At 2008.08.07 13:09, محمد said:

        من موفق شدم تماس بگیرم همین امروز ۱۷ ساعت ۱ ظهر و قول دادند تا ۱ برای من پول را واریز کنند

        • At 2008.08.08 16:50, امین said:

          تاریخ: ۱۸ مرداد
          ساعت ۱۶:۴۵
          تلفن همراه مشترک مورد نظر خاموش می باشد!

          • At 2008.08.09 14:09, مسعود said:

            روز اول تلفن روشن بود و گاهی اشغال ولی وقتی زنگ میخورد کسی گوشی را بر نمیداشت
            روز دوم تلفن خاموش بعد از ظهر روشن کسی گوشی بر نمیداشت
            روز سوم تلفن خاموش بعد از ظهر روشن گوشی را بالاخره برداشت و تلگرافی مشخصات را اعلام کردیم و گفتند تا تاریخ بعدی ثبت درخواست پولتان را واریز میکنیم.
            در انتظار یک ضد حال دیگر هستیم.

            • At 2008.08.10 00:20, پیمان said:

              منم موفق شدم تماس بگیرم
              گفتن که نهایت تا یکم پولتون واریز میشه

              • At 2008.08.15 00:22, تک دانلود said:

                با سلام
                منم ۲۲ تماس گرفتم
                خیلی راحت مشخصاتمو گرفتند و گفتند حداکثر تا بکم واریز می شود
                فکر کنم زر سی دی میخواد یه حرکت انقلابی انجام بده

                • At 2008.09.22 17:34, ایی said:

                  سلام. منم مثل دوستان. هنوز هیچ…

                  • At 2008.10.06 05:46, ابی said:

                    طی تماسی که ۱۳مهر ساعت ۵ عصر با شماره موردنظر داشتم. اظهار داشتند که باید واریز میشده و مجدد مشخصات رو گرفتند و نیم ساعت بعد مبلغ ۴۷۰۰۰تومان به حساب من واریز شد. من فکر میکنم همانطور که همین دوستمون که باهاشون صحبت کردم چند وقت پیش وعده به بهبود مدیریت در زرسی دی و تغییر وضعیت داده بودند این وعده در حال تحقق هست.
                    من هم امیدوارم که ایشون در این راه (بازسازی زرسی دی) موفق باشن.
                    اسکرین شات پانل من:
                    http://i35.tinypic.com/wwn3g4.jpg

                    • At 2008.10.15 04:15, سیامک said:

                      سلام مال من و پسر عموم هم واریز کردند مثل اینکه دیگ باید با خیال راحت کار کنیم با هاش

                      (لازم)
                      (لازم، منتشر نخواهد شد.)