زر سی دی در گریز از مواجهه با وبمسترهای عضو

مدیر سیستم تبلیغاتی زر سی دی ZarCd در تاریخ ۲۲ اردیبهشت از طریق ایمیل با ما تماس گرفته و ایرادات مطرح شده درباره سیستم خود را ناوارد دانستند.

ایشان در نامه خود برای ما نوشتند که موبایل زرسیدی از تاریخ ۱۲ الی ۱۵ اردیبهشت ماه روشن بوده و از ما درخواست کردند اسامی کسانی که در دریافت پورسانت خود با مشکل مواجه شده اند برایشان ارسال کنیم تا موارد را بررسی کنند. علاوه بر این عنوان نمودند فقط تعداد بسیار کمی از کاربران سیستم تبلیغاتی زرسیدی از پرداخت ها ناراضی هستند، این افراد کسانی هستند که به دلایلی مثل تقلب و … پورسانتشان واریز نشده.
مدیریت سیستم تبلیغاتی زرسیدی قول دادند لیست اسامی افرادی که حسابشان واریز شده در اختیار ما قرار دهند. ضمنا برای همکاری با ما جهت برطرف شدن مشکلات اعلام آمادگی نمودند.

ما پاسخی برای نامه ایشان تنظیم، و برایشان ارسال نمودیم. بخش های مهم پاسخ ما را در زیر می خوانید:
(متن کامل نامه مدیر زرسیدی و پاسخ ما به ایشان در بخش مستندات موجود است.)

زمان تماس با موبایل در اخبار شما اعلام نشده بود و بنابراین وبمسترها از زمان اعلام خبر در مورخه ۴ اردیبهشت اجازه تماس با شما را داشتند. ولی طبق گفته خود شما به مدت ۸ روز پس از اعلام خبر موبابل خاموش بوده. تعداد زیادی از وبمسترها بارها تلاش کرده اند در این مدت ۸ روز با شما تماس بگیرند ولی موفق نشدند و پس از این مدت هم به کلی از این کار نا امید شده و در زمان روشن شدن موبایل تلاشی برای برقراری تماس نداشته اند. آیا شما پس از روشن شدن موبایل وبمسترها را از این اقدام آگاه کردید؟ در فاصله زمانی ۱۵-۱۲ اردیبهشت ما شاهد موبایل خاموش، موبایل اشغال و موبایلی که کسی به آن جواب نمی داد بودیم. اگر این خاموش بودن موبایل سهوا اتفاق افتاده، شایسته است که در وبسایت خود از وبمسترها عذرخواهی کنید و برای کسانی که به دلیل خاموش بودن موبایل موفق به تماس نشده اند، فرصت جدیدی را جهت درخواست واریز موجودی در همین ماه تعیین نمایید.

همانطور که می دانید هدف ما شفاف سازی است.
اگر آنچنان که شما می گویید از بین ۳۵۰۰ کاربر تنها چند تن از پرداخت ها ناراضی هستند و همین چند تن دائما با ما تماس می گیرند و سعی در خراب کردن نام سیستم زرسیدی دارند، و اگر شما در پرداخت ها به صورت گزینشی عمل نکرده اید، و طبق ادعای خود، همیشه با وبمسترها صادق بوده اید، اگر چیزی برای پنهان کردن ندارید… پس نباید مشکلی در پذیرش پیشنهاد زیر داشته باشید:

“در خبری که در صفحه اصلی سایت زرسیدی منتشر می شود از همه کسانی که از پرداخت حسابشان ناراضی هستند (از جمله کسانی که به دلیل خاموش بودن موبایل موفق به برقراری تماس نشده اند، و افرادی که پرداخت حسابشان از ماه های پیش باقی مانده) دعوت کنید در یک مکان عمومی (مثلا فوروم[تالار گفتگو] سایت زرسیدی یا فوروم سایت تبلیغ اینفو یا حتی یک فوروم بی طرف خارجی) اعتراضات و مشکلات خود را بیان کنند.”

(فوروم سایت ما هنوز رسما افتتاح نشده ولی از لحاظ فنی آماده افتتاح است و در صورت موافقت شما می تواند برای این امر مورد استفاده قرار بگیرد.)
مطمئنا با این شفاف سازی دست همه کسانی که قصد تخریب نام سیستم شما را دارند رو خواهد شد. اگر با اصل پیشنهاد موافق هستید اعلام کنید تا در مورد جزئیات این همکاری صحبت کنیم.

ضمنا در خبر دیگری که به تازگی در وبسایت شما منتشر شده آمده:
[...]دوستانی که از عملکرذ سیستم بعلت بالا بودن ترافیک درخواستها راضی نیستند مینوانند فعالیت خود را متوقف نمایند[...]
اگر ترافیک درخواست ها بالا بوده. شما باید تعداد شماره های موبایل دریافت کننده درخواست ها را افزایش دهید یا زمان تماس برای ثبت درخواست را تمدید کنید. به هر حال این موضوع (ترافیک بالا در ثبت درخواست ها) به دلیل کم کاری شماست و وبمستر نباید تاوان این کم کاری را بپردازد. موکول کردن پرداخت ها به ماه آینده هیچ توجیحی ندارد و این به عنوان یک نکته منفی در مرور سیستم شما ثبت خواهد شد.

پس از گذشت ۱۲ روز، هنوز مدیریت سایت زرسیدی پاسخی برای ایمیل ما ارسال نکرده اند. علاوه بر این هنوز لیست کسانی که حسابشان در ماه گذشته واریز شده در اختیار ما نگذاشته اند. البته در این فاصله جهت پیگیری واریز نشدن موجودی یکی از وبمسترها با ایشان مکاتبه داشتیم که ایشان موضوع را پیگیری کردند و در مدت ۲۴ ساعت ۴ ایمیل برای ما ارسال کردند.
(توضیح: در این مورد به خصوص، مدیر زرسیدی پورسانت وبمستر را واریز کرده بودند، ولی به دلیل اشتباه بانک پول به حساب وبمستر اضافه نشده بود. این وبمستر جهت اطمینان از انجام واریز با مدیریت سایت زرسیدی تماس گرفت و وقتی بعد از گذشت ۷ روز هیچ پاسخی دریافت نکرد موضوع را با ما درمیان گذاشت.)

قسمتی از متن نامه های مدیر زرسیدی را در زیر می خوانیم:

oh doste aziz hala ishon mige aslan variz nakardim ? man fishesho ba printe hesabe banki baraye shoma ersal mikonam hatman ham behesh bedin vaghean adam shakh dar miare pole kasani ham ke midim migan nadadim

ba salam
scanner kharabe man ba mobile aks gereftam khob negah konid malome
faghat bebinid ma ba kia saro kar darim

ایشان به همراه این نامه ها، تصاویری از پنل آن وبمستر و حساب بانکی اینترنتی زر سی دی ZarCd و فیش عابر بانک برای ما ارسال کردند.

در ایمیل ارسالی ایشان با جمله عجیبی مواجه می شویم: “کسانی هم که میدیم میگن پول ندادین” می توان از این جمله این طور برداشت کرد که سایت زرسیدی پول همه وبمسترها را پرداخت نمی کند. و این موضوع احتمال برخورد گزینشی ایشان با وبمسترها را قوت می بخشد. از جمع بندی گزارشاتی که از وبمسترها دریافت کردیم این طور بر می آید که زر سی دی تنها حساب تعداد انگشت شماری از وبمسترها را پرداخت می نماید و برای پرداخت موجودی به آنها ایمیل زده و حتی با موبایل آنها تماس می گیرد و در مورد سایر وبمسترها (به قول زر سی دی ۳۵۰۰ وبمستر) نه به ایمیل آنها و نه به تماس تلفنی آنها پاسخ نمی گوید و آنها لابد نباید انتظار دریافت پول خود را از زر سی دی ZarCd داشته باشند؟! البته ما با توجه به اینکه هنوز لیست پرداخت های ماه گذشته سایت زرسیدی را در اختیار نداریم نمی توانیم در این باره اظهار نظر قطعی داشته باشیم، ولی عدم ارسال این لیست از سوی مدیریت سایت زرسیدی می تواند ادعای فوق را اثبات کند.

پس از اینکه مدیریت زرسیدی پیگیری خوبی در مورد واریز پورسانت این وبمستر انجام داد، ما ضمن تشکر از تلاش ایشان، گزارش عدم واریز موجودی ۳ وبمستر دیگر را برای ایشان ارسال نمودیم اما تا کنون هیچ پاسخی دریافت نکرده ایم.

این نکته قابل تامل است که در مورد اعتراض فوق، یا توجه به اینکه مدیریت زرسیدی واریز را انجام داده بودند، خیلی سریع موضوع را پیگیری کردند، ولی در ارسال پاسخ نامه ما و پیگیری اعتراض ۳ وبمستر دیگر هنوز هیچ اقدامی نکرده اند.

امیدواریم که مدیر سیستم تبلیغاتی زر سی دی ZarCd با تعامل بیشتر با وبمسترها به حل و فصل مشکلات موجود بپردازد. ما نیز در مسیر حل مشکلات از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

در صورت دریافت پاسخ و همکاری مدیر زرسیدی، در آینده اطلاعات بیشتری درباره این پیگیری ها منتشر خواهد شد.

شما وبمستر گرامی، در صورتیکه تاکنون اطلاعات خود درباره زر سی دی را به ما اطلاع نداده اید، خوب است که پرداخت و یا عدم پرداخت موجودی شما توسط زر سی دی را به همراه مستندات لازم به ما اطلاع دهید تا در جمع بندی اطلاعات از آن استفاده شود.

مستندات: متن کامل نامه مدیر زرسیدی و پاسخ ما به ایشان

اطلاعات بیشتر درباره زر سی دی را در اینجا بخوانید.

۱ Comment

  • At 2008.06.03 18:50, بهروز said:

    سلام…
    آقا منم بهش معرفی کنید چون ۱۰۰هزار تومن ازش می خوام اما تا الان تصفیه باهام نکرده
    بوزر من در زرسی دی:behrooz0_o
    اینم عکس از پنل من:
    http://www.gigaimage.com/images/x0psom92gbx0lt76423.gif
    لازم به ذکر هستش به دلیل عدم پرداخت این سرویس من مجبور شدم کد های تبلیغاتیش رو بر دارم

    (لازم)
    (لازم، منتشر نخواهد شد.)