مروری بر سیستم تبلیغاتی ادزکلیک

تجزیه و تحلیل

تا کنون اطلاعات زیر از سوی وبمسترها برای ما ارسال شده است:
۱- بازده درآمدی پایین تا متوسط: درآمد روزانه وبمسترها از این سیستم به دلیل اعمال تغییرات در متن آگهی ها توسط مدیر سیستم، بسیار متغیر بوده، و هم اکنون بازده درآمدی این سیستم نسبت به سایر سیستم ها در وضعیت متوسط مایل به پایین است.

۲- امکان انتخاب تبلیغ توسط وبمسترها: در پنل کاربری این سیستم، آمار کلیک های دریافتی هر آگهی، به طور مجزا ارائه نشده و وبمسترها باید بر اساس تجربه خود آگهی های جذاب سیستم را تعیین کنند. امکان گردش بنرها برای آگهی های انتخابی پیش بینی نشده، ولی وبمسترها می توانند با استفاده از اسکریپت های متفرقه این امکان را در وبسایت/وبلاگ خود به وجود آورند.

۳- کسر از درآمد زیرمجموعه ها: روال زیرمجموعه گیری این سیستم به این گونه است که پورسانت از زیرمجموعه کسر و به معرف تعلق می گیرد. یعنی ویمستری که زیرمجموعه دیگری باشد مبلغی از درآمد او کسر شده و به معرف او تعلق می گیرد در حالیکه وبمستری که معرف نداشته باشد کل درآمدش به خودش تعلق دارد.

۴- حذف بدون علت اکانت کاربران: مدیر سیستم در مواردی بدون دلیلی قابل قبول، اقدام به حذف اکانت وبمسترها نموده و از آنها می خواهد که اکانت جدید باز کنند و بدین ترتیب موجودی وبمستر و زیرمجموعه های او ار بین می رود.

اخبار مرتبط

AdsClick: حذف اکانت یکی از وبمسترها و پیگیری موضوع (۲۸ بهمن ۱۳۸۷)
ادز کلیک، واکنش ها، عدم تمایل به پیگیری مشکلات (۲ مرداد ۱۳۸۷)
زیر مجموعه گیری یا از زیرمجموعه، گیری، در ادز کلیک (۱۷ خرداد ۱۳۸۷)
اتهام مدیر ادز کلیک به سایت تبلیغ اینفو! (۱۱ خرداد ۱۳۸۷)