zarcd: تغییر مدیریت و مشکلات پرداخت

سیستم تبلیغاتی زر سی دی (ZarCD) حدود ۴ ماه قبل (اواخر تابستان ۱۳۸۷) در تماسی با ما عنوان نمود که مدیریت سیستم تبلیغاتی زر سی دی تغییر یافته و از این پس به طور مرتب و منظم حساب وبمسترها پرداخت می شود و از ما درخواست داشت که سابقه نامناسب عملکرد ایشان را از سایت حذف نماییم.

سخن زر سی دی:

ba tashakor az poshtkare shoma
dar zemn modiriat va tamame masoline systeme clickie zarcd taghir kardeand lotfan pishineye system ra az site hazf konid va amalkarde mara az in mah dar site be omo elam namaid az shoma samimane tashakor mikonim

پاسخ ما به ایشان این بود که تغییر مدیریت اهمیتی ندارد و آنچه مهم است عملکرد مناسب مدیر است.

مدیر زرسی دی سپس موجودی معوقه تعدادی از وبمسترها (عموما حساب های دارای موجودی کم) را پرداخت نمود، و یک لیست ادعایی از پرداخت ها در سایت خود منتشر کرد. البته از ارسال ایمیل یا آدرس وبلاگ/وبسایت وبمسترها به ما (جهت بررسی و تایید صحت ادعای پرداخت) خودداری نمود.

ولی پس از این جریان، آنچه ما بر اساس گزارشات مکرر وبمسترها در عمل شاهد آن بودیم این است که عملکرد این سیستم در برخورد با وبمسترها و پرداخت موجودی آنها هیچ بهبودی نداشته است. در این چند ماه ما هیچ گزارش پرداختی درباره سیستم تبلیغاتی زر سی دی دریافت نکردیم و تنها شاهد اعتراضات وبمسترها و عدم پرداخت موجودی وبمسترها توسط زر سی دی بودیم.

سخن یکی از وبمسترهای معترض:

سلام و عرض ادب خدمت مدیران سایت تبلیغ اینفو
ابتدا از این ایده ناب شما تشکر می کنم بابت راه اندازی این سایت .
و ذکر این مورد که سایت زر سی دی که ازش ۳۰ تومان طلب دارم همچنان هیچ پولی پرداخت نکرده در صورتی که در تماس تلفنی به ما گفته حساب شما هیچ مشکل تقلب یا چیز دیگه ای ندارید و هر بار وعده از ۱ ساعت آینده تا ۱ ماه آینده رو به ما داده اما الان که حدود ۶ ماه از به حد نصاب رسیدن موجودی ما، هنوز پرداختی انجام نشده .

بخش اخبار سایت زرسیدی از ۲۳ مهر ۸۷ تا به امروز، (حدود ۴ ماه) به روزرسانی نشده و طبق ادعای خود مدیر زرسیدی، آخرین پرداخت پورسانت ها مربوط به تاریخ ۱۴ مهر ۸۷ می باشد. با توجه به اینکه دوره پرداخت پورسانت ها در این سیستم ۱ ماهه است، اعتراضات وبمسترها نسبت به مدیریت سایت زرسیدی کاملا به جا است. در نتیجه این سیستم تبلیغاتی، کماکان در بخش سیستم های مشکل دار سایت تبلیغ اینفو باقی خواهد ماند.

اخبار مرتبط

بحران مالی ادعایی زر سی دی کی پایان می پذیرد؟ (۱۹ آبان ۱۳۸۷)
زر سی دی: پرداخت یا عدم پرداخت (۲۷ مهر ۱۳۸۷)
اعلام آمادگی زر سی دی برای واریز موجودی وبمسترها (۱۵ مرداد ۱۳۸۷)
تیر ماه: این ماه نیز موبایل زر سی دی خاموش است! (۱۶ تیر ۱۳۸۷)
بدون تحلیل! زر سی دی: پولی برای پرداخت به شما نداریم! (۲۶ خرداد ۱۳۸۷)
خرداد ماه: این ماه نیز موبایل زر سی دی خاموش است! (۱۳ خرداد ۱۳۸۷)
زر سی دی در گریز از مواجهه با وبمسترهای عضو (۹ خرداد ۱۳۸۷)
درخواست موجودی: تماس با موبایل خاموش زر سی دی! (۸ اردیبهشت ۱۳۸۷)

مروری بر سیستم تبلیغاتی زر سی دی (ZarCD) از آغار تاکنون

بحران مالی ادعایی زر سی دی کی پایان می پذیرد؟

در مهر ۸۶ زر سی دی نیمی از موجودی تقریبا تمامی وبمسترها را پرداخت کرد بعد از آن گزارشات فراوانی مبنی بر پرداخت و عدم پرداخت موجودی توسط زر سی دی از سوی وبمسترها دریافت کردیم که بررسی آنها نشان داد که زر سی دی وبمسترها را به دو گروه وبمستر معمولی و وبمستر ویژه تقسیم بندی کرده است و موجودی وبمسترهای ویژه که درآمد ماهیانه حدود ۱۰۰ هزار تومان به بالا دارند را با تاخیر نه چندان طولانی پرداخت می کند اما موجودی سایر وبمسترها پرداخت نمی شود.

با گذشت یک سال از مهر ۸۶، زر سی دی در تاریخ ۱۰ مهر ۸۷ ادعا کرد که موجودی وبمسترها را به طور کامل پرداخت کرده است با نگاهی به لیست پرداختی ارائه شده در ۱۰مهر، متوجه می شویم که تقریبا تمامی این وبمسترها جزء وبمسترهای معمولی در سیستم تبلیغاتی زر سی دی هستند و مجموع مبلغ پرداختی به آنان جمعا حدود یک میلیون و ششصد هزار تومان است که تقریبا درآمد سالانه این وبمسترها بوده است. ( صحت و سقم این گزارش زر سی دی از طرف ما تایید نشده است و به عهده ایشان است. )

بنا به اطلاعات بدست آمده از وبمسترهای معمولی و ویژه، در تاریخ ۱۰مهر هنوز حداقل یک میلیون تومان از طلب وبمسترها واریز نشده بوده، که با گذشت زمان و دریافت گزارشات بیشتر از طرف وبمسترها این رقم احتمالا افزایش خواهد یافت.

نکات مورد توجه:
با توجه به اینکه زر سی دی در حال حاضر تقسیم بندی وبمسترها را به ۲ گروه عادی و ویژه رسما اعلام کرده است طی تماسی از ایشان درباره معیار این تقسیم بندی و امتیازات اعضای ویژه سوال کردیم اما مدیر زر سی دی مانند گذشته تنها به مطالب مورد نظر خود پاسخ داده و از ارائه هر گونه توضیحی در این باره خودداری کرد.

به فرض اینکه مبالغ مورد ادعای زر سی دی تا قبل از ۱۰مهر به حساب وبمسترها واریز شده باشد مجموع این پرداخت ها یک میلیون و ششصد هزار تومان بوده و اطلاعات ما از طلب ۱ میلیونی پرداخت نشده وبمسترها از زر سی دی خبر می دهد. بنابراین در بهترین حالت و اگر هیچ وبمستر دیگری خارج از این دو فهرست وجود نداشته باشد هنوز ۴۰ درصد طلب وبمسترها تا ۱۰مهر پرداخت نشده بوده و بحران همچنان باقی است.

امیدواریم از ماه آینده زر سی دی مانند گذشته موجودی وبمسترهای ویژه را پرداخت کند و موجودی وبمسترهای عادی نیز تا مهر ۸۸ به فراموشی سپرده نشود. لازم به یادآوری است، وبمسترهایی که هنوز طلب سال قبل خود را دریافت نکرده اند در وضعیت بلا تکلیفی به سر می برند.

نگاهی به آمار پرداخت ها نشان می دهد که تعداد وبمسترهایی که پس از یک سال به حداقل پرداخت رسیده اند بنا به فهرست ارائه شده از طرف زر سی دی ۳۵ وبمستر است که آمار ادعایی زر سی دی را مبنی بر ارسال هزاران ایمیل در ماه برای درخواست موجودی به زر سی دی زیر سوال می برد و به راحتی می توان از طریق پنل کاربری و یا یک ایمیل ویژه درخواست موجودی، درخواستهای وبمسترها را جمع آوری کرد و به اعتراضات فراوان وبمسترها درباره روش درخواست موجودی با تماس به موبایل ( خاموش، غیر قابل دسترس و در لحظاتی روشن) خاتمه داد.

زر سی دی: پرداخت یا عدم پرداخت

در پی انتشار خبر ”اعلام آمادگی زر سی دی برای واریز موجودی وبمسترها“ تعداد زیادی از وبمسترها و مدیر زر سی دی با ما تماس گرفتند که نظرات آنها به اطلاع عموم می رسد.

عده ای از پرداخت شدن طلب خود از زر سی دی و عده ای از عدم پرداخت درآمد خود از سال گذشته تا کنون سخن گفتند و این در حالی بود که این وبمسترها با تماس تلفنی با زر سی دی درخواست واریز موجودی داده بودند.

مدیر زر سی دی مدتی قبل در تماس با ما عنوان کرد که موجودی تمامی وبمسترها پرداخت شده است و آمادگی خود را جهت ارسال لیست کامل پرداخت به وبمسترها به همراه آدرس تماس آنها جهت راستی آزمایی کار خود ابراز داشت اما در پی درخواست ما و ارسال شکایت وبمستر از زر سی دی مبنی بر عدم پرداخت موجودی وبمستر، بار دیگر زر سی دی مانند گذشته از پاسخگویی امتناع ورزید.

همچنین مدیر زر سی دی از تغییر مدیریت و تمامی مسئولین سیستم تبلیغاتی زر سی دی سی دی سخن گفت و به نظر وبمسترها آنچه مهمتر است عملکرد سیستم است.

روش درخواست موجودی از طریق تماس تلفنی، عدم پاسخگویی به تماس تلفنی و درخواست از وبمستر برای تماس مجدد، خاموش بودن موبایل و عدم دسترسی به مشترک مورد نظر در ساعات تماس از دیگر موارد اعتراض وبمسترها بود که پیشنهاد استفاده از روشهای رایج درخواست موجودی توسط وبمسترها مطرح شد.

از شما وبمستر عزیز درخواست می شود که نظرات، مشکلات و پیشنهادات خود را درباره سیستم تبلیغاتی زر سی دی با ما در میان بگذارید.

اطلاعات بیشتر درباره زر سی دی را در اینجا بخوانید.

اعلام آمادگی زر سی دی برای واریز موجودی وبمسترها

سیستم تبلیغاتی زرسیدی آمادگی خود را برای پرداخت طلب تمامی وبمسترها اعلام نموده است، اصل خبر به این شرح است:

واریز کل طلب وبمسترها
سلام خدمت تمامی وب مسترها با توجه به مشکلات سیستم در ماههای گذشته به لطف خدا مشکلات حل گردید. توجه فرمایید تمام کسانی که به هر دلیل از سیستم تبلیغاتی طلب دارند با تماس با شماره تلفن ۰۹۳۵۴۲۸۸۴۸۲ با اعلام مشخصات پنل و همچنین شماره ۱۶ رقمی کارت ملی و سپر طلب خوذ را از سیستم بگیرند لطفا به نکات توجه فرمایید: ۱- ساعات تماس ۱۰ صبح الی ۱۷ (۵ بعد از ظهر) ۲- از ارسال پیام کوتاه (اس ام اس) خودداری نمایید. ( تاریخ شروع اعلام درخواست ۱۴/۵/۱۳۸۷ الی ۱۸/۵/۱۳۸۷ میباشد افرادی که مبلغ در آمد آنها به ۲۰٫۰۰۰ تومان نرسیده باشد نمی توانند درخواست واریزی بدهند. لطفا سایتهای نمایش دهنده تبلیغات را به جمع آوری کننده درخواستها از طریق تلفن اعلام نمایید.

به همه کسانی که از این سیستم تبلیغاتی طلبکار هستند پیشنهاد می شود که طبق روش درخواستی ایشان عمل نمایند و پرداخت یا عدم پرداخت حساب خود را به ما اطلاع دهند.
نتیجه گزارشات وبمسترها را در خبر بعدی به اطلاع خواهد رسید.

به روز رسانی: تاریخ درخواست موجودی تا ۲۵ مرداد تمدید شد.

تیر ماه: این ماه نیز موبایل زر سی دی خاموش است!

در تاریخ ۲۲ خرداد ۱۳۸۷ زر سی دی ZarCd خبری بدین شرح منتشر کرد:

با سلام بعلت کاهش فروش بسیار زیاد در ماههای اسفند و فروردین دریافتی کمی بابت فروش داشته ایم لذا واریزی این ماه با تعدادی اندکی واریز میگردد و واریزی کامل در ماه تیر با روش راحتی از درخواست واریز خواهد شد. توجه فرمایید سایتها و وبلاگهای فعال در اولویت واریز خواهند بود.

اما علی رغم وعده زر سی دی روش درخواست موجودی در تیرماه نیز تغییر نکرد و روش جدیدی اعلام نشد و موبایل زر سی دی نیز همچنان خاموش بود.

بسیاری از وبمسترها هنوز مبلغ کارکرد ۱۶ ماه قبل را دریافت نکرده اند!

اطلاعات بیشتر درباره زر سی دی را در اینجا بخوانید.

بدون تحلیل! زر سی دی: پولی برای پرداخت به شما نداریم!

زر سی دی (zarcd) در ۲۰ خردادماه اعلام نمود که:

با سلام بعلت کاهش فروش بسیار زیاد در ماههای اسفند و فروردین دریافتی کمی بابت فروش داشته ایم لذا واریزی این ماه با تعدادی اندکی واریز می گردد و واریزی کامل در ماه تیر با روش راحتی از درخواست واریز خواهد شد. توجه فرمایید سایتها و وبلاگهای فعال در اولویت واریز خواهند بود.

تحلیل این خبر با شما!

به نظر شما پول ها چه شده است؟!

اطلاعات بیشتر درباره زر سی دی را در اینجا بخوانید.

خرداد ماه: این ماه نیز موبایل زر سی دی خاموش است!

بر اساس تصمیم مدیر سیستم تبلیغاتی زر سی دی (ZarCD) درخواست موجودی در روزهای ۱۵-۱۲ هر ماه شمسی و از طریق تماس با موبایل ایشان صورت می گیرد.

تعدادی از وبمسترها در تماس با ما عنوان نمودند که موبایل زر سی دی خاموش است و آنها تاکنون موفق با تماس با ایشان نشده اند.

در ماه گذشته نیز تعداد زیادی از وبمسترها به علت خاموش بودن موبایل زر سی دی و یا عدم پاسخگویی به تماس ها، موفق به ارائه درخواست واریز موجودی نشدند و و موجودی عده ای از وبمسترها که موفق به تماس تلفنی شده بودند نیز واریز نشد. نکته جالب توجه در ماه گذشته این بود که بعضی از وبمسترها به ما اطلاع دادند که زر سی دی در زمان خاص روشن بودن موبایل را در آن زمان به آنها اطلاع داده است.

اطلاعات بیشتر درباره زر سی دی را در اینجا بخوانید.

زر سی دی در گریز از مواجهه با وبمسترهای عضو

مدیر سیستم تبلیغاتی زر سی دی ZarCd در تاریخ ۲۲ اردیبهشت از طریق ایمیل با ما تماس گرفته و ایرادات مطرح شده درباره سیستم خود را ناوارد دانستند.

ایشان در نامه خود برای ما نوشتند که موبایل زرسیدی از تاریخ ۱۲ الی ۱۵ اردیبهشت ماه روشن بوده و از ما درخواست کردند اسامی کسانی که در دریافت پورسانت خود با مشکل مواجه شده اند برایشان ارسال کنیم تا موارد را بررسی کنند. علاوه بر این عنوان نمودند فقط تعداد بسیار کمی از کاربران سیستم تبلیغاتی زرسیدی از پرداخت ها ناراضی هستند، این افراد کسانی هستند که به دلایلی مثل تقلب و … پورسانتشان واریز نشده.
مدیریت سیستم تبلیغاتی زرسیدی قول دادند لیست اسامی افرادی که حسابشان واریز شده در اختیار ما قرار دهند. ضمنا برای همکاری با ما جهت برطرف شدن مشکلات اعلام آمادگی نمودند.

ما پاسخی برای نامه ایشان تنظیم، و برایشان ارسال نمودیم. بخش های مهم پاسخ ما را در زیر می خوانید:
(متن کامل نامه مدیر زرسیدی و پاسخ ما به ایشان در بخش مستندات موجود است.)

زمان تماس با موبایل در اخبار شما اعلام نشده بود و بنابراین وبمسترها از زمان اعلام خبر در مورخه ۴ اردیبهشت اجازه تماس با شما را داشتند. ولی طبق گفته خود شما به مدت ۸ روز پس از اعلام خبر موبابل خاموش بوده. تعداد زیادی از وبمسترها بارها تلاش کرده اند در این مدت ۸ روز با شما تماس بگیرند ولی موفق نشدند و پس از این مدت هم به کلی از این کار نا امید شده و در زمان روشن شدن موبایل تلاشی برای برقراری تماس نداشته اند. آیا شما پس از روشن شدن موبایل وبمسترها را از این اقدام آگاه کردید؟ در فاصله زمانی ۱۵-۱۲ اردیبهشت ما شاهد موبایل خاموش، موبایل اشغال و موبایلی که کسی به آن جواب نمی داد بودیم. اگر این خاموش بودن موبایل سهوا اتفاق افتاده، شایسته است که در وبسایت خود از وبمسترها عذرخواهی کنید و برای کسانی که به دلیل خاموش بودن موبایل موفق به تماس نشده اند، فرصت جدیدی را جهت درخواست واریز موجودی در همین ماه تعیین نمایید.

همانطور که می دانید هدف ما شفاف سازی است.
اگر آنچنان که شما می گویید از بین ۳۵۰۰ کاربر تنها چند تن از پرداخت ها ناراضی هستند و همین چند تن دائما با ما تماس می گیرند و سعی در خراب کردن نام سیستم زرسیدی دارند، و اگر شما در پرداخت ها به صورت گزینشی عمل نکرده اید، و طبق ادعای خود، همیشه با وبمسترها صادق بوده اید، اگر چیزی برای پنهان کردن ندارید… پس نباید مشکلی در پذیرش پیشنهاد زیر داشته باشید:

“در خبری که در صفحه اصلی سایت زرسیدی منتشر می شود از همه کسانی که از پرداخت حسابشان ناراضی هستند (از جمله کسانی که به دلیل خاموش بودن موبایل موفق به برقراری تماس نشده اند، و افرادی که پرداخت حسابشان از ماه های پیش باقی مانده) دعوت کنید در یک مکان عمومی (مثلا فوروم[تالار گفتگو] سایت زرسیدی یا فوروم سایت تبلیغ اینفو یا حتی یک فوروم بی طرف خارجی) اعتراضات و مشکلات خود را بیان کنند.”

(فوروم سایت ما هنوز رسما افتتاح نشده ولی از لحاظ فنی آماده افتتاح است و در صورت موافقت شما می تواند برای این امر مورد استفاده قرار بگیرد.)
مطمئنا با این شفاف سازی دست همه کسانی که قصد تخریب نام سیستم شما را دارند رو خواهد شد. اگر با اصل پیشنهاد موافق هستید اعلام کنید تا در مورد جزئیات این همکاری صحبت کنیم.

ضمنا در خبر دیگری که به تازگی در وبسایت شما منتشر شده آمده:
[...]دوستانی که از عملکرذ سیستم بعلت بالا بودن ترافیک درخواستها راضی نیستند مینوانند فعالیت خود را متوقف نمایند[...]
اگر ترافیک درخواست ها بالا بوده. شما باید تعداد شماره های موبایل دریافت کننده درخواست ها را افزایش دهید یا زمان تماس برای ثبت درخواست را تمدید کنید. به هر حال این موضوع (ترافیک بالا در ثبت درخواست ها) به دلیل کم کاری شماست و وبمستر نباید تاوان این کم کاری را بپردازد. موکول کردن پرداخت ها به ماه آینده هیچ توجیحی ندارد و این به عنوان یک نکته منفی در مرور سیستم شما ثبت خواهد شد.

پس از گذشت ۱۲ روز، هنوز مدیریت سایت زرسیدی پاسخی برای ایمیل ما ارسال نکرده اند. علاوه بر این هنوز لیست کسانی که حسابشان در ماه گذشته واریز شده در اختیار ما نگذاشته اند. البته در این فاصله جهت پیگیری واریز نشدن موجودی یکی از وبمسترها با ایشان مکاتبه داشتیم که ایشان موضوع را پیگیری کردند و در مدت ۲۴ ساعت ۴ ایمیل برای ما ارسال کردند.
(توضیح: در این مورد به خصوص، مدیر زرسیدی پورسانت وبمستر را واریز کرده بودند، ولی به دلیل اشتباه بانک پول به حساب وبمستر اضافه نشده بود. این وبمستر جهت اطمینان از انجام واریز با مدیریت سایت زرسیدی تماس گرفت و وقتی بعد از گذشت ۷ روز هیچ پاسخی دریافت نکرد موضوع را با ما درمیان گذاشت.)

قسمتی از متن نامه های مدیر زرسیدی را در زیر می خوانیم:

oh doste aziz hala ishon mige aslan variz nakardim ? man fishesho ba printe hesabe banki baraye shoma ersal mikonam hatman ham behesh bedin vaghean adam shakh dar miare pole kasani ham ke midim migan nadadim

ba salam
scanner kharabe man ba mobile aks gereftam khob negah konid malome
faghat bebinid ma ba kia saro kar darim

ایشان به همراه این نامه ها، تصاویری از پنل آن وبمستر و حساب بانکی اینترنتی زر سی دی ZarCd و فیش عابر بانک برای ما ارسال کردند.

در ایمیل ارسالی ایشان با جمله عجیبی مواجه می شویم: “کسانی هم که میدیم میگن پول ندادین” می توان از این جمله این طور برداشت کرد که سایت زرسیدی پول همه وبمسترها را پرداخت نمی کند. و این موضوع احتمال برخورد گزینشی ایشان با وبمسترها را قوت می بخشد. از جمع بندی گزارشاتی که از وبمسترها دریافت کردیم این طور بر می آید که زر سی دی تنها حساب تعداد انگشت شماری از وبمسترها را پرداخت می نماید و برای پرداخت موجودی به آنها ایمیل زده و حتی با موبایل آنها تماس می گیرد و در مورد سایر وبمسترها (به قول زر سی دی ۳۵۰۰ وبمستر) نه به ایمیل آنها و نه به تماس تلفنی آنها پاسخ نمی گوید و آنها لابد نباید انتظار دریافت پول خود را از زر سی دی ZarCd داشته باشند؟! البته ما با توجه به اینکه هنوز لیست پرداخت های ماه گذشته سایت زرسیدی را در اختیار نداریم نمی توانیم در این باره اظهار نظر قطعی داشته باشیم، ولی عدم ارسال این لیست از سوی مدیریت سایت زرسیدی می تواند ادعای فوق را اثبات کند.

پس از اینکه مدیریت زرسیدی پیگیری خوبی در مورد واریز پورسانت این وبمستر انجام داد، ما ضمن تشکر از تلاش ایشان، گزارش عدم واریز موجودی ۳ وبمستر دیگر را برای ایشان ارسال نمودیم اما تا کنون هیچ پاسخی دریافت نکرده ایم.

این نکته قابل تامل است که در مورد اعتراض فوق، یا توجه به اینکه مدیریت زرسیدی واریز را انجام داده بودند، خیلی سریع موضوع را پیگیری کردند، ولی در ارسال پاسخ نامه ما و پیگیری اعتراض ۳ وبمستر دیگر هنوز هیچ اقدامی نکرده اند.

امیدواریم که مدیر سیستم تبلیغاتی زر سی دی ZarCd با تعامل بیشتر با وبمسترها به حل و فصل مشکلات موجود بپردازد. ما نیز در مسیر حل مشکلات از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

در صورت دریافت پاسخ و همکاری مدیر زرسیدی، در آینده اطلاعات بیشتری درباره این پیگیری ها منتشر خواهد شد.

شما وبمستر گرامی، در صورتیکه تاکنون اطلاعات خود درباره زر سی دی را به ما اطلاع نداده اید، خوب است که پرداخت و یا عدم پرداخت موجودی شما توسط زر سی دی را به همراه مستندات لازم به ما اطلاع دهید تا در جمع بندی اطلاعات از آن استفاده شود.

مستندات: متن کامل نامه مدیر زرسیدی و پاسخ ما به ایشان

اطلاعات بیشتر درباره زر سی دی را در اینجا بخوانید.

درخواست موجودی: تماس با موبایل خاموش زر سی دی!

سیستم تبلیغاتی زر سی دی در اطلاعیه اسفند ماه خود از وبمسترها خواست:

با توجه به اخبار قبلی مبنی بر واریزی در تاریخ ۱۵/اسفند/۸۶ تمامی درخواستهایی که در تا تاریخ ۱۴/اسفند/۸۶ ثبت گردید انجام شد و کسانی که بعد از این تاریخ درخواست داده اند واریزی آنان در فروردین ماه انجام خواهد شد. توجه فرمایید کسانی که تبلیغات را نمایش میدهند میتوانند در تاریخ ۱۵/فروردین/۸۷ درخواست واریزی خود را ثبت نمایند و تا تاریخ ۲۵/فروردین/۸۷ بهمراه ۵۰۰۰۰ ریال عیدی مبلغ خود را دریافت نمایند. لذا توجه داشته باشید درخواست خود را تا قبل تاریخ ۱۵/فروردین/۸۷ ثبت نمایند و تا تاریخ واریز تبلیغات را از سایت خود حذف ننمایند. روش درخواست: ۱: Subject : نام کاربری ۲: اعلام شماره کارت ۱۶ رقمی (سیبا (ملی کارت) و یا سپهر صادرات) و همچنین شماره تلفن بهمراه مبلغ کارکرد. با تشکر از همکاری شما دوستان نوشته شده در تاریخ : ۱۳۸۶/۱۲/۱۵

اما علی رغم گذشت ۱۴ روز از این تاریخ هنوز موجودی وبمسترها پرداخت نشده است. در این رابطه ما ۵ روز پیش با ایمیل های سایت زر سی دی تماس گرفتیم و در این مورد از مدیر سیستم سوال کردیم، اما متاسفانه ایشان هنوز پاسخی برای ما ارسال نکرده اند.

در تاریخ ۲۲فروردین مدیر این سیستم تبلیغاتی از کاربران خواست تا جهت دریافت پورسانت خود، مبلغ موجودی حساب خود را از طریق ای میل برای ایشان ارسال کنند. پس از اطلاعیه فوق، در خبر جدیدی که در تاریخ ۴ اردیبهشت در سایت زرسیدی منتشر شده، می خوانیم:

قابل توجه وب مسترهای محترم بنا به مشکلاتی نظیر رفتن ایمیلهای درخواست وب مسترهای عزیز به بالک تعداد زیادی از درخواست ثبت نگردیده است با این حال تصمیم به ثبت درخواست از طریق تلفن گرفته ایم. توجه بفرمایید زمان تماس بین ساعت ۱۱ صبح الی ۸ شب میباشد. مبلغ درآمد را بهمراه سایتی که در آن نمایش میدهید بهمراه شماره ۱۶ رقمی روی کارت (ملی کارت و یا سپهر کارت) را از طریق تلفن اعلام نمایید. ۰۹۳۵۴۲۸۸۴۸۲ توجه داشته باشید ما با انجام این روش خواستار رفع حل مشکل واریز نشدن تعداد زیادی از وب مسترها هستیم پس از ارسال اس ام اس و یا زنگ مجدد خودداری نمایید تا ما فرصت ثبت درخواست تمام وب مسترهای عزیز را داشته باشیم. به امید و توکل به خدای بزرگ واریزی با این روش تا تاریخ ۱۵/۲/۱۳۸۷ انجام خواهد شد.

ولی نکته بسیار عجیب اینجاست که این شماره موبایل در تمام مدت خاموش است!

در پنل کاربری سیستم تبلیغاتی زرسیدی (مانند خیلی از سیستم های تبلیغاتی مشابه) امکان ثبت درخواست واریز پورسانت توسط وبمسترها وجود دارد. و سیستم های تبلیغاتی دیگری که از پنل مشابه زرسیدی استفاده می کنند از طریق خود پنل کاربری اقدام به ثبت درخواست واریز موجودی می نمایند و تا کنون هیچ مشکلی در این رابطه نداشته اند. در واقع زرسیدی تنها سیستم تبلیغاتی است که از روش های متفرقه برای ثبت درخواست استفاده می نماید. در گذشته به وسیله ایمیل، و اکنون به وسیله تلفن. صرف استفاده از روش های متفرقه دلیل بر ضعف یک سیستم تبلیغاتی نیست، به شرطی که این روش ها به درستی اجرا شوند. اشکالاتی که در روش های مورد استفاده سیستم زرسیدی وجود دارد (از جمله رفتن ایمیل ها به فولدر بالک یا خاموش بودن شماره موبایل ثبت درخواست واریز موجودی) نکاتی قابل تامل هستند که تا به حال موجبات نارضایتی بسیاری از کاربران این سیستم تبلیغاتی را فراهم نموده اند.

از وبمسترهایی که در این رابطه با ما در تماس بودند متشکریم و منتظر توضیحات مدیر سیستم تبلیغاتی زر سی دی برای انتشار در همین صفحه هستیم.

اطلاعات بیشتر درباره زر سی دی را در اینجا بخوانید.