مشکل شمارش کلیک‌ها در سیستم تبلیغاتی (anetwork) انتورک

به گزارش یکی از وبمسترها سیستم تبلیغاتی انتورک (anetwork)در محاسبه کلیک‌های تبلیغاتی دچار ایراد است و کلیک‌ها را محاسبه نمی‌کند.

در این رابطه با مدیر سیستم تبلیغاتی انتورک (anetwork) تماس گرفته شد اما پاسخ داده شده به سوال ارتباطی نداشت و یک پیام تبلیغاتی بود.

سایر وبمسترها در صورتیکه با این سیستم تبلیغاتی همکاری می کنند اطلاعات خود را برای ما ارسال نمایند.

گزارش عدم پرداخت سیستم تبلیغاتی (VatanAd) وطن اد

براساس گزارشات وبمسترها، سیستم تبلیغاتی وطن اد (VatanAd) از پرداخت پورسانت وبمسترها امتناع می‌کند، به ایمیل های وبمسترها پاسخ نمی‌دهد و شماره تماس آنها مسدود است.

سیستم تبلیغاتی وطن اد (VatanAd) با پیگیری وبمستر، اکانت کاربری او بدون هیچ توضیحی مسدود می‌نماید.

یکی از وبمسترهایی که سیستم تبلیغاتی وطن اد (VatanAd) به ایشان پاسخ داده است، عنوان می‌نماید که به علت رتبه الکسا ایشان را متقلب نامیدند و حساب کاربری ایشان را مسدود نمودند.

تا کنون هیچ گزارش پرداختی از سوی وبمسترها در رابطه با سیستم تبلیغاتی وطن اد (VatanAd) برای ما ارسال نشده است.

برای بررسی بیشتر موارد فوق با مدیر سیستم تبلیغاتی وطن اد (VatanAd) تماس گرفته شد که هیچ پاسخی دریافت نشد.

پی نوشت:
مدیر سیستم تبلیغاتی وطن اد (VatanAd) در نامه‌ای برای تبلیغ اینفو عنوان نمود که حذف وبمسترها در موارد فوق به علت کلیک‌های فراوان از آی‌پی (IP) تکراری بوده است و همه کلیک ها از یک محدود آی‌پی ارسال شده است.

مدیر سیستم تبلیغاتی وطن اد (VatanAd) گزارش آی‌پی‌های مذکور برای ما ارسال نمود که برای وبمسترهای شکایت کننده ارسال نمودیم و منتظر پاسخ آنها هستیم.

وبمسترهای دیگر نیز می‌توانند گزارشات مستند خود را از پرداخت، عدم پرداخت، پاسخگویی به وبمسترها و حذف بدون دلیل وبمستر از سیستم‌های تبلیغاتی برای ما ارسال کنند.

قطعی طولانی سرور اصلی ایران مارکت سنتر

بنا به گزارشات دریافتی و بررسی انجام شده سرور اصلی شرکت خرید و فروش اینترنتی ایران مارکت سنتر (کلبه کتاب) از شامگاه دیشب قطع (داون) شده و تا این لحظه هنوز قطع می باشد.

با این قطعی خرید اینترنتی کلیه فروشگاههای که با شرکت خرید و فروش اینترنتی ایران مارکت سنتر قرارداد دارند مختل شده و امکان خرید برای مشتری مقدور نمی باشد.

قبل از این هیچ توضیحی از سوی مدیران ایران مارکت سنتر برای این قطعی داده نشده است و به نظر می رسد که این قطعی بدون برنامه ریزی قبلی بوده است.

پی نوشت:
بعد از گذشت ۲۲ ساعت سرور در دسترس قرار گرفت.
هیچ سفارش خریدی در این مدت ثبت نشده بود.
در این باره ایران مارکت سنتر (شرکت کلبه کتاب) نه تنها زیان فروشگاهها را جبران ننمود بلکه از یک عذر خواهی ساده و یا توضیح مشکل و اعلام رفع آن اجتناب ورزید.

افزایش مضاعف هزینه پست برای فروشگاههای اینترنتی

از ابتدای اردیبهشت که شرکت پست تعرفه ارسال کالا را چندین برابر افزایش داد، سایه سیاهی، آسمان فروشگاههای اینترنتی، سیستم های تبلیغاتی کلیکی و وبمسترها عضو سیستم های تبلیغاتی را تیره و تار نمود. این ترس، خیالی کودکانه با محتوی دیو و اژدها نبود چرا که بعد از اعمال تعرفه‌ها همان شد که بیمش می‌رفت.

افزایش تعرفه‌ها و بعد از آن
از ۲۱ اردیبهشت تعرفه‌های پستی خرید و فروش اینترنتی چند برابر شد ( مثل ۴۳۰۰ تومان در مقابل ۱۲۰۰ تومان قدیم برای یک بسته ۴۵ گرمی با کالایی به ارزش ۱۰۰۰ تومان). چشمان مدیران فروشگاههای کوچک به آمار ثبت سفارش خشکید و فروشگاههای بزرگتر از نصف و ثلث شدن سفارشات خود سخن گفتند. شماری از مشتریانی که در اندیشه تعرفه قبل، ثبت سفارش نموده بودند، در هنگام تماس از سوی فروشگاه برای اخذ تاییدیه قبل از ارسال کالا، از شنیدن مجموع مبلغی که بایست می‌پرداختند شوکه شدند و از خرید خود اعلام انصراف کردند. شرکت‌های ۲۰ گانه واسطه فروشگاهها و پست که آمار فروش را رصد می‌کردند همانها که قبلا با انواع روشها از فعال کردن پست سفارشی برای فروشگاهها خودداری می‌کردند و فروشگاههای که پست سفارشی برایشان فعال بود را با تهدید! تشویق به استفاده از پست پیشتاز می کردند و بسیار فروشگاهها که از وجود پست سفارشی خبر نداشتند اما اینبار شرکت‌ها مستقیم و غیر مستقیم فروشگاهها را به استفاده از پست سفارشی تشویق کردند. این مساله کمی اوضاع را بهبود بخشید اما آمار قبل برای فروشگاهها و شرکت ها تبدیل به رویا شد. وضعیت سیستم های تبلیغاتی کلیکی که پرداخت خود را بر اساس تعداد کلیک دریافتی و میزان فروش محاسبه و اعلام کرده بودند ناگفته پیداست.

هدفمند سازی یارانه‌ها که اینطوری نبود
قرار بود که با هدفمند شدن یارانه‌ها شوک قیمتی نداشته باشیم و قیمت‌ها با شیب ملایمی و با تصویب ستاد هدفمندی سازی یارانه‌ها، واقعی شود. اما مورد تعرفه پست، گزاره فوق به یک گزاره با سه قسمت نادرست تبدیل شد. شیب قیمت‌ چند برابری شد و بدور از ملایمت. وزیر بازرگانی گفت که این افزایش با تصویب ستاد هدفمندی یارانه‌ها صورت نگرفته است و گزاره‌ای که بیشتر جلب توجه می‌کند مورد سوم است یعنی قیمت‌ها واقعی نشد. نه! دقت کنید، قیمت‌ها بیشتر از واقعیت افزایش یافت. (مثل قیمت پیامک)

پیک موتوری خصوصی، ارزان‌تر
اکثر شرکت‌های واسطه پست دارای پیک موتوری در تهران و تعدادی از مراکز استان‌ها هستند این پیک های موتوری کاملا خصوصی هستند و هیچ کمکی از دولت دریافت نمی‌کنند. بنابر گزارش مدیران فروشگاهها این پیک‌های خصوصی بعد از طرح هدفمندی یارانه‌ها به افزایش قیمت خود مبادرت ورزیدند اما در حال حاضر قیمت آنها در مقایسه با پست به مراتب پایین‌تر و سرویس دهی آنها به مراتب بهتر است. ۳۰% قیمت پایین‌تر سرویس دهی بالاتر. (تحویل ۷۲ ساعته در مقابل تحویل ۷ روزه بسته‌های پیشتاز.) اگر شما خواننده محترم، مدیر فروشگاه اینترنتی هستید تعجب نمی کنید و گرنه آری! بسته‌های خرید و فروش اینترنتی پیشتاز معمول ۷-۵ روز طول می‌کشد تا به دست مشتری برسد و این منحنی کاملا زنگوله‌ای (Bell Shape) نیست که ۷-۵ روز ۲+- انحراف معیار آن باشد بلکه طرف بالاتر از ۲ انحراف معیار منحنی بسیار از طرف مقابل بالاتر است.

بعضی از اجزا تعرفه
حق مقر

ارتباط لغوی اصطلاح فوق را با آنچه تعریف می شود متوجه نشدم اما … . حق مقر مبلغی است که پست بابت مراجعه به آدرس فروشگاه و دریافت بسته‌های فروشگاه و تحویل رسید دریافت می کند. پس از افزایش تعرفه‌ها مقرر شد که این مبلغ شامل دو قسمت ثابت و متغییر باشد، ۲۰۰۰ تومان برای هر مراجعه و ۲۰۰ تومان برای هر بسته.
۲ مثال:
۱- یک فروشگاه با ۵۰ بسته در روز باید ۱۲۰۰۰ تومان روزانه به پست بابت یک مراجعه پیک پست پرداخت کند. سوال: هزینه پیک موتوری اختصاصی از جنوب به شمال تهران چقدر است؟
۲- یک فروشگاه با ۱ بسته در روز باید ۲۲۰۰ تومان به پست پرداخت کند. سود فروشگاه از فروش یک محصول معمولا کمتر از این قیمت است پس توصیه می‌شود که این محصول را یا با پیک موتوری شرکت بفرستد یا اصلا نفرستد!
یک گزینه جایگزین که همواره مورد درخواست فروشگاهها بوده است این بود که خود فروشگاه سفارشات را با مراجعه به پست تحویل دهد و این برای بسیاری از فروشگاهها راحت تر و بی دردسرتر است (جمعی از مدیران فروشگاهها از پیک های جمع آور پست دل پری داشتند) مطرح شدن مجدد این درخواست سرانجام منتج به حذف مبلغ ثابت از تعرفه فوق شد اما پست تحویل مرسوله در دفتر پستی بدون پرداخت حق مقر را نپذیرفت. چرا؟

نامه یا بسته و غیر استاندارد
دفاتر پستی محلات یک پاکت استاندارد را نامه حساب می‌کنند اما در خرید اینترنتی همان پاکت، بسته حساب می‌شود و تعرفه بسته را برای آن محاسبه می کنند و علاوه بر آن تعرفه خارج از استاندارد هم دریافت می کنند. یعنی ۵۶ درصد گرانتر از دفتر پستی. مثال: یک پاکت ۴۵ گرمی که به استان غیر همجوار ارسال می‌شود در دفتر پستی تعرفه با نرخ ۲۰۷۰ تومان (تعرفه نامه پیشتاز) شروع می‌شود و هزینه بیمه و بارکد به آن اضافه می‌شود. اما همان پاکت در خرید و فروش اینترنتی تعرفه‌اش با ۲۵۹۰ تومان (تعرفه بسته) شروع می‌شود و ۲۵ % نیز به عنوان غیر استاندارد به آن اضافه می شود یعنی ۳۲۳۸ تومان در مقابل ۲۰۷۰ تومان. (تعرفه پست در کل کشور یکسان است!) به این ۳۲۳۸ تومان هزینه‌های دیگر هم اضافه می شود تا به ۴۳۰۰ تومان ‌می‌رسد. یک ابهام اینجاست که پاکت استاندارد پست چرا هزینه غیر استاندارد به آن تعلق می‌گیرد در حالیکه اندازه این پاکت‌ها توسط پست تعیین شده است و محتوی مایعات و … نمی‌باشد.

حق بیمه
۹۵ درصد ارسالهای خرید و فروش اینترنتی ( و حتی بسته‌های شخصی افراد) قیمت کمتر از ۵۰ هزار تومان دارد پس افزایش قیمت بیمه پایه به ۱۰۰ هزار تومان غیر علمی به چشم ‌می‌آید. جمعی از مدیران فروشگاهها و مسئولین شرکت‌های واسطه می‌گویند که پست تا به حال به مرسولاتی که لاشه غیر قابل استفاده آنها را بازگردانده است و صورتجلسه شده است و مرسولاتی که پس از چند سال هنوز لاشه‌اش هم تحویل فروشگاه نشده است هیچ حق بیمه‌ای پرداخت نکرده است.

بارکد
خوب است! شما می توانید بسته را در لحظه پیگیری کنید اما در اکثر موارد اطلاعاتی برای مشاهده وجود ندارد. در یک بررسی آماری با ۱۰۰۰ مرسوله به صورت تصادفی فقط حدود ۳۰ درصد اطلاعات ثبت شده بود.

برگشتی‌ها
درد دل، نه، زخم دل مدیران فروشگاهها با این عنوان دوباره سرباز کرد. پس خبر خوش تبلغ اینفو اینکه پست هنوز بابت بسته‌های برگشتی جریمه ‌ای دریافت نمی‌کند اما اینبار نوبت بعضی و البته نه همه این شرکت‌های واسطه است که برخلاف قراردادی که با مدیران فروشگاهها امضا کردند هزینه COD مرسوله برگشتی را برای خودشان برمی دارند و می‌گویند پست این را پس نمی‌دهد!
جهت اطلاع: برگشتی شرکت پست ۲۲%، برگشتی پیک موتوری خصوصی ۵%

استاندارد دوگانه پست در ارائه خدمات به فروشگاههای اینترنتی
۱- تعرفه‌ها افزایش می‌یابد اما این تعرفه برای فروشگاههای اینترنتی چند برابر افزایش می‌یابد. نمونه‌اش را در قسمت “نامه یا بسته و غیر استاندارد” توضیح دادیم.
۲- پست پیشتاز ۴۸ ساعته می رسد اما مرسوله پیشتاز فروشگاه اینترنتی ۷-۵ روزه.
۳- مرسولات دیگر در موارد اندکی برگشت می خورند اما مرسولات خرید اینترنتی در ۲۰% موارد.
۴- مرسولات پست اگر گم شوند بیمه دارند اما فروشگاه اینترنتی فقط حق بیمه می‌پردازد و درصدی از مرسولاتش تا سالها پس از تحویل به پست در حالت گمشده (بلاتکلیف) به سر می‌برد اما از پرداخت خسارت خبری نیست.

شما آینده فروشگاههای اینترنتی را چگونه می‌بینید؟

هزینه COD کالاهای برگشتی‌ به کام ایران مارکت سنتر

شرکت کلبه کتاب (ایران مارکت سنتر)، هزینه COD کالاهای برگشتی را از حساب مدیران فروشگاهها کم کرده و به حساب خود واریز می‌کند.

COD (امانت در مقابل پرداخت بها) چیست؟
به هر امانت که موضوع یک بازپرداخت باشد و در موافقت نامه مربوط به مرسولات در مقابل پرداخت بها پیش بینی شده باشد امانت در مقابل پرداخت بها اطلاق می‌شود. در این نوع امانت رسانی علاوه بر هزینه معمول پستی، مبلغی تحت عنوان هزینه COD از مشتری دریافت می‌شود این هزینه بابت کارمزد پست برای دریافت مبلغ کالا از مشتری و واریز آن به حساب ارسال کننده کالا است که مقدار آن برای مرسولات ارزان قیمت چند صد تومان و برای محصولات گران قیمت چند هزار تومان (مطابق با جدول تعرفه‌های پستی) می‌باشد. پر واضح است که این هزینه غیر از هزینه ارسال کالا است و برای مرسولاتی که هزینه آن در هنگام تحویل پرداخت شود، هزینه COD به هزینه پستی افزوده می‌شود.

در سیستم های خرید پستی، مشتری مبلغ را به دو صورت می‌تواند پرداخت کند.
الف) پرداخت الکترونیک: پرداخت اینترنتی با واسطه شبکه شتاب
ب) پرداخت در محل: پرداخت پول در درب منزل به پیک پست. در این حالت مرسوله COD نامیده می‌شود و در صورت دریافت توسط مشتری هزینه COD نیز به همراه هزینه پستی از مشتری دریافت می‌شود. حال اگر سفارش مشتری به هر علتی برگشت بخورد در این حالت پست در تحویل بسته به مشتری و دریافت بها موفق نبوده است و مبلغی از مشتری دریافت نکرده است که هزینه COD را بابت جابجایی آن مطالبه کند. شرکت ایران مارکت سنتر در هنگام ثبت سفارش کالا هزینه COD را نیز به هزینه پستی اضافه می‌کند و برای کالاهایی که برگشت می‌خورد مطابق با فرم “ثبت مرسولات برگشتی”، هزینه پستی را با کسر COD  به پست پرداخت می کند اما طبق پنل مالی مدیران فروشگاهها، ایران مارکت سنتر هزینه COD کالاهای برگشتی را از حساب مدیران فروشگاهها راسا برداشت می‌کند.

پاسخ ایران مارکت سنتر به مدیر فروشگاه
ایران مارکت سنتر در پاسخ به مدیران فروشگاهها عنوان نموده است که این مبلغ توسط پست دریافت می‌شود اما فرم ثبت مرسولات برگشتی خلاف این را نشان می دهد.

بررسی قرارداد ایران مارکت سنتر
طبق قرارداد ایران مارکت سنتر با مدیران فروشگاهها، ایران مارکت سنتر می‌تواند درصد تعیین شده کارمزد خود و هزینه پستی (مطابق تعرفه شرکت پست) را از حساب مدیر فروشگاه برای خود برداشت نمایید و اجازه برداشت دیگری از حساب مشتری را ندارد. دریافت هزینه COD کالاهای برگشتی جزء تعرفه پستی نمی‌باشد و ایران مارکت نباید این هزینه را از حساب مدیران فروشگاهها برداشت نماید.

آینده تجارت الکترونیک با پرداخت الکترونیک
در حالتی که مشتری پول را ابتدا با پرداخت الکترونیک واریز می‌کند، سفارش مشتری پرداخت در مقابل بها (COD) نمی باشد و پیک پست در هنگام تحویل کالا هیچ مبلغ اضافه دیگری دریافت نمی‌کند و بدین ترتیب هزینه COD از هزینه پستی در فاکتور مشتری کم می‌شود و چند صد تومان تا چند هزار تومان به نفع مشتری می‌شود. علی رغم اصرار مدیران فروشگاهها برای اضافه کردن امکان پرداخت الکترونیک به سیستم ایران مارکت سنتر، مدیران این شرکت تمایلی به این پیشرفت ندارند.

توضیح
این سایت جنبه اطلاع رسانی دارد و انتظار می رود که مسئولین ایران مارکت سنتر بطور شفاف به پاسخگویی به مدیران فروشگاهها بپردازند و هزینه‌های خارج از قرارداد را به مدیران فروشگاهها تحمیل نکنند و مدیران فروشگاهها نیز می‌توانند برداشت های خلاف قرارداد از حساب خود را بطور قانونی در مراجع قضایی پیگیری کنند.

در صورتیکه مدیر شرکت کلبه کتاب توضیحی برای خبر فوق داشته باشد می‌تواند با ما مکاتبه فرماید.

گزارش عدم پرداخت سیستم تبلیغاتی (ToofanAds) توفان ادز

براساس گزارشات وبمسترها، سیستم تبلیغاتی توفان ادز (ToofanAds) از پرداخت پورسانت وبمسترها امتناع می‌کند و به ایمیل های وبمسترها پاسخ نمی‌دهد.

در این رابطه با مدیر سیستم تبلیغاتی توفان ادز (ToofanAds) تماس گرفته شد که هیچ پاسخی دریافت نشد.

ذکر ۲ نکته:
۱- علی رغم عدم پرداخت پورسانت وبمسترها و عدم پاسخگویی به وبمسترها، مدیر سیستم تبلیغاتی توفان ادز (ToofanAds) به طور مرتب در اخبار سیستم خبر از پرداخت منظم پورسانت‌ها می‌دهد.

۲- این سیستم تبلیغاتی با آدرس دیگر مانند MaxAds نیز فعالیت دارد.

گزارش عدم پرداخت سیستم تبلیغاتی (Sooran) سوران

به گزارش یکی از وبمسترهای عضو سیستم تبلیغاتی سوران (Sooran) ، این سیستم موجودی وبمستر را بعد از رسیدن به حدنصاب پرداخت نکرده است و در پنل وبمستر پرداخت آن را گزارش کرده است و با پیگیری وبمستر مبلغ مجددا به حساب ایشان در پنل برگشت خورده است اما در پرداخت بعدی نیز مبلغ به حساب ایشان پرداخت نشده است و سیستم تبلیغاتی سوران (Sooran) ار پاسخگویی به ایشان خودداری می‌نماید.

۲ نکته درباره سیستم تبلیغاتی سوران (Sooran)
- مدیریت این سیستم در سال جاری تغییر کرده است و بعد از آن شکایات متعدد از سوی وبمسترها درباره این سیستم تبلیغاتی برای ما ارسال شده است که نشاندهنده مشکلات این سیستم بوده و سابقه سیستم را مخدوش کرده است.

- در صفحه اول سیستم تبلیغاتی سوران (Sooran) در بنری حدنصاب پرداخت ۱۵ هزار تومان عنوان شده است اما در عمل مدیران سیستم حدنصاب ۵۰ هزار تومانی را اعمال می کنند و ماههاست که بنر صفحه اصلی خود را تغییر نداده‌اند. این مسئله از سوی وبمسترها به فریبکاری تعبیر شده است.

امید است مدیر این سیستم رویه ناصواب کنونی را اصلاح و سابقه سیستم را حفظ نماید.

گزارش عدم پرداخت سیستم تبلیغاتی (PersianHit)پرشین هیت

براساس گزارش وبمستر، سیستم تبلیغاتی پرشین هیت (PersianHit) از پرداخت پورسانت وبمستر امتناع می‌کند و به ایمیل های وبمستر پاسخ نمی‌دهد.

در این رابطه با مدیر سیستم تبلیغاتی پرشین هیت (PersianHit) تماس گرفته شد که هیچ پاسخی دریافت نشد.

بررسی سرعت پایین سرور ایران مارکت سنتر

بنابر گزارش مدیران فروشگاهها که با سیستم خرید و فروش اینترنتی ایران مارکت سنتر اقدام به ارسال سفارشات مشتریان خود می‌نمایند، سرعت سرور ایران مارکت سنتر در وضعیت نامطلوبی قرار دارد و این امر به کرات مدیران فروشگاهها در دسترسی به پنل و مشتریان را در ثبت سفارش خود با مشکل روبرو کرده است. در زمانهایی سرور تقریبا داون است و در زمانهایی علی رغم باز شدن صفحه در انتها دگمه ثبت نهایی سفارش عمل نمی‌کند و سفارش مشتری ثبت نمی‌شود و البته در زمانهایی نیز سرور در وضع مناسب قرار دارد اما این مشکلات به طور متناوب رخ می‌نماید.

این مساله می‌تواند به علت کمبود پهنای باند و یا کمبود درصد سی پی یو آزاد و یا مشکلات نرم افزاری باشد. بنابر اخبار درج شده در پنل داخلی فروشگاهها، ایران مارکت سنتر مکرر از افزایش تعداد سرورها سخن می‌گوید اما در عمل رضایت مدیران فروشگاهها تامین نشده است.

با توجه به افزایش کمی تعداد سیستم‌های خرید و فروش اینترنتی به نظر نمی‌آید که ایران مارکت سنتر با افزایش تقاضا مواجه شده باشد، هر چند به فرض وقوع، اینامر دلیل موجهی برای عدم بهبود سیستم نیست، همچنین باید توجه نمود که ایران مارکت سنتر در سال جاری کارمزد ثبت هر سفارش را از ۲۰۰۰ ریال به ۳۰۰۰ ریال افزایش داد. با این افزایش قیمت ۵۰ درصدی انتظار این بود که با توجه به ثابت بودن قیمت دلار و قیمت بین‌المللی سرورها، کیفیت به طور چشمگیری افزایش پیدا کند که در عمل چنین امری محقق نشد.

عدم توجه جدی به این مساله علاوه بر نارضایتی و ضرر و زیان مدیران فروشگاهها (که هیچ کس آن را جبران نمی‌کند) موجب ضرر و زیان کوتاه مدت ( ۵ درصد قیمت هر سفارش + ۳۰۰۰ ریال بازای هر سفارش) و دراز مدت ( استفاده مدیران فروشگاهها از سایر سیستم‌های خرید و فروش اینترنتی) ایران مارکت سنتر می‌شود و نیاز به توجه جدی دارد.

علی رغم گزارش مدیران، سایت تبیلغ اینفو در ۲ نوبت اقدام به بررسی (Ping) سرور ایران مارکت سنتر نمود که گزارش آن در لینک‌های ذیل قابل مشاهده است.

http://tools.pingdom.com/fpt/?url=466.ir/&id=2991065

http://tools.pingdom.com/fpt/?url=466.ir/&id=2991109

پینگ‌های فوق مربوط به لود صفحه اصلی سایت است و عمده مشکلات مربوط به زمان کلیک بر روی دگمه ثبت نهایی سفارش و یا کار کردن مدیران در پنل فروشگاه است که با پیام خطا مواجه شده و از پنل خارج می شوند و برای ادامه کار باید مجددا وارد پنل شوند.

مدیران ایران مارکت سنتر و سایر فروشگاهها می‌توانند نظرات و توضیحات خود را برای ما ارسال نمایند تا در صورت لزوم در پی‌نوشت این خبر درج شود.

تصمیم به بررسی سیستم‌های خرید و فروش اینترنتی

حدود ۳۰ ماه قبل و در شرایط آن زمان، سایت تبلیغ اینفو را راه اندازی نمودیم تا راهنمایی برای شما وبمستر عزیز در آشنایی با سیستم‌های تبلیغاتی و مدافعی برای سیستم‌های تبلیغاتی امین و با ثبات باشیم و به تایید کاربران در این امر یار آنان بودیم. چه بسیار وبمسترهایی که از این رهگذر توانستند به حق و حقوق خود برسند و چه بسیار مدیران سیستم‌های تبلیغاتی که از این طریق در پویایی بیشتر سیستم تبلیغاتی خود استفاده کردند.

و اما اکنون و در پاسخ به انتظارات طولانی وبمسترها و مدیران فروشگاهها و با توجه به شرایط کنونی و گسترش روز افزون کمی سیستم‌های خرید و فروش اینترنتی و لزوم توجه به ارتقاء کیفیت آنها و ایجاد رقابت بیشتر و معرفی شفاف عملکرد آنان، برآنیم که به انتظار شما پاسخ داده و بررسی سیستم‌های خرید و فروش اینترنتی را در دو حوزه فروش محصولات و پذیرش همکار، را در کنار بررسی سیستم‌های تبلیغاتی به شما ارائه دهیم.

مانند گذشته دست یاری شمارا می‌فشاریم و اساس کار خود را بر پایه گزارشات مستند شما قرار می‌دهیم.
بی شک گزارشات شما یاریگر شما و دیگران خواهد بود.