درباره ما

با گسترش استفاده از اینترنت در ایران، بحث در موضوع تجارت الکترونیک آغاز شد. ارائه دهندگان خدمات و محصولات در اینترنت شروع به فعالیت نمودند، و این فعالیت با همکاری بانک ها و پست، شتاب بیشتری گرفت. پس از آن، بازاریابی و تبلیغات برای جذب بازدید کننده، به مهمترین دغدغه فعالان این عرصه تبدیل شد. به همین دلیل در این سالها سیستم های تبلیغاتی زیادی به وجود آمدند و تعداد قابل توجهی از آنان، پس از مدتی به دلیل ضعف مدیریت، اشتباه در قیمت گذاری، درک غلط از شرایط بازار و مسائلی از این دست، متضرر شده و دست از کار کشیدند. در این بین، نمایش دهندگان آگهی های تبلیغاتی نیز متحمل زیان های بسیاری شدند.

ما، گروهی از وبمسترهای با تجربه، گرد هم آمدیم و با تبادل تجربیات با یکدیگر، تا حد زیادی خود را از گزند افرادی که بدون داشتن فهم صحیح از تجارت الکترونیک در این محیط مشغول به کار بودند، مصون نگاه داشتیم. در اسفند ۸۵ با هدف انتشار عمومی تجربیات خود برای دیگران، گروه عمومی وبمسترهای ایرانی را تشکیل دادیم که مورد استقبال وبمسترها قرار گرفت. این امر همچنین موجب رونق گرفتن بحث و تبادل نظر درباره سیستم های تبلیغاتی در تالارهای گفتگو شد. در این میان وبمسترها نیز با ارسال اطلاعات و بیان تجربیات خود برای ما، به پیشرفت کار کمک شایانی نمودند. بزرگترین دستاورد این گروه اینترنتی، اطلاع رسانی در مورد سیستم های مختلف تبلیغاتی، و در نتیجه افزایش قدرت انتخاب آگاهانه توسط وبمسترها بود.

با گذشت یک سال از آغاز کار گروه، پیشنهاد راه اندازی وبسایت ویژه ای برای بررسی عملکرد سیستم های تبلیغاتی ایرانی در گروه مطرح شد، و پس از بررسی و تبادل نظر، این وبسایت رسما افتتاح گردید.

اهداف مورد نظر در زمان تاسیس وبسایت به شرح زیر است:

  1. برقراری ارتباط دوسویه با وبمسترها و مدیران سیستم های تبلیغاتی و جمع آوری اطلاعات و تجربیات آنها.
  2. تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده و بیان نقاط قوت و ضعف هر کدام از سیستم های تبلیغاتی.
  3. ارائه جدیدترین خبرها از سایت ها و سیستم های تبلیغاتی.
  4. معرفی نمایش دهندگان تبلیغات اینترنتی به سفارش دهندگان آگهی های تبلیغاتی، جهت رونق بازار تجارت الکترونیک و تبلیغات آنلاین.

پویایی اساس کار ماست و همکاری شما مشوق و راهبر ما به سمت آینده ای درخشان خواهد بود.

No Comments